رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احداث اقامتگاه بوم‌گردی در روستای هریوند

10:31 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۸۸۵
سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی سربیشه اعلام کرد:اقامتگاه بوم‌گردی روستای هریوند در شهرستان سربیشه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فضای باغ‌منزل روستایی درحال احداث است و اوایل تابستان به‌بهره‌برداری می‌رسد.
احداث اقامتگاه بوم‌گردی در روستای هریوندبه گزارش گروه جامعه ،هاشم اتفاقی سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی سربیشه گفت:یکی از همشهریان خوش‌ذوق، با بهره‌گیری از توان مالی شخصی، در روستای زیبا و ییلاقی هریوند یک اقامتگاه بوم‌گردی احداث کرده است.

وی گفت:این مجموعه شامل سه ساختمان مسکونی روستایی متصل‌به‌هم و مجاور یک باغ است و بهره‌بردار درحالِ تکمیل این مجموعه است. این مجموعه بیش از 60در‌صد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود که اوایل تابستان آماده بهره‌برداری شود.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی سربیشه اضافه کرد:حیاط‌های مرکزی، اتاق‌های نشیمن و خواب، تأسیسات بهداشتی مجزا برای اتاق‌ها، حوضخانه کارگاه‌های صنایع‌دستی و ساخت ساز‌های سنتی، و محیط زیبای باغ ازجمله فضاهای درنظرگرفته‌شده برای این اقامتگاه هستند که در مساحتی بالغ بر 2000 مترمربع، در دو طبقه، احداث شده است.

به گزارش میراث فرهنگی،اتفاقی افزود:اوضاع اقلیمی و آب‌وهوای ییلاقی و قرار‌گیری روستا بر سر راه مزار کاهی و روستای هدف‌گردشگری چنشت می‌تواند تأثیر بسزایی در رونق هر چه بیشتر این اقامتگاه و توسعه صنعت توریسم در شهرستان داشته باشد.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *