ایرانیان زندانی در ترکیه اغلب به چه جرمی زندانی شده اند؟

11:41 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۸۵۸
دسته بندی: سیاست
اسدزاده با اشاره به اینکه جرم اکثر 150 نفری که در زندان استانبول هستند قاچاق مواد مخدر است، خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه ما با ترکیه قرارداد استرداد مجرمین داریم اما ترکها همکاری نمی کنند و این مستلزم انجام مذاکرات است تا به تعهداتشان عمل کنند.
ترکیه
بختیار اسدزاده سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به اینکه جرم اکثر 150 نفری که در زندان استانبول هستند قاچاق مواد مخدر است، خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه ما با ترکیه قرارداد استرداد مجرمین داریم اما ترکها همکاری نمی کنند و این مستلزم انجام مذاکرات است تا به تعهداتشان عمل کنند.

100 زندانی ایرانی آزاد شدند

اسدزاده در خصوص اتباع ایرانی در بند زندان های ترکیه گفت: اینجا 250 زندانی در یکی از زندان های استانبول داشتیم که تقریبا 100 نفر آنها آزاد شدند.

به صورت دوره ای با مجوز قوه قضائیه ایران از زندان های ترکیه بازدید می کنیم

وی با بیان اینکه ما به صورت دوره ای با مجوز قوه قضائیه ایران و با هماهنگی سفارت از زندان ها بازدید داشته و به آ‌نها سر می زنیم، عنوان کرد: ما با زندانیان صحبت می کنیم و کمک های مختلف اعم از نقدی و غیره را به آنها می رسانیم و مشکلات آنها را پیگیری می کنیم و اگر جرمشان سبک باشد نسبت به آزادی آنها اقدام می کنیم.(برای خواندن کامل این مصاحبه اینجا کلیک کنید)





شهناز میلان
|
-
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
از سایت تون خیلی راضی هستم سپاس
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *