روحیه شهادت طلبی، انقلاب را بیمه کرده است

18:10 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۷۲۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
وزیر اطلاعات گفت: جریان داشتن روحیه شهادت طلبی در مردم بویژه جوانان، انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کرده است.
محمودعلویبه گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در یادواره حماسه هفتم اسفند سال 60 مردم شیرگاه مازندران که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: قدرت نظامی و دفاعی بی تردید اثرگذار است ، اما این ابزار و امکانات کافی نیست.
 
وی ادامه داد: داشتن هواپیما ، موشک ، ناو و زیردریایی زمانی اثرگذار است که با روح شهادت طلبی گره خورده باشد.
 
وزیر اطلاعات گفت: ماندگاری و وجود این روحیه شهادت طلبی و گذشتن از خود برای انقلاب و نظام در مردم همیشه این هراس و ترس از قدرت معنوی مردم ایران دارند.
 
وی تاکید کرد: بزرگ ترین بازدارنده در برابر تمامی هجمه های دشمنان وجود روحیه شهادت طلبی در مردم است و این روحیه شهادت طلبی باید همیشه در جامعه و مردم وجود داشته باشد و این جریان فرهنگی نباید هیچگاه در مردم فراموش شود.
 
علوی از برگزاری یادواره های شهدا به عنوان اقدامی برای زنده نگه داشتن روحیه شهادت طلبی نام برد و افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه باشد دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 
وی ادامه داد: تاکید و تشویق بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بر حفظ روحیه و فرهنگ شهادت در جامعه برای بیمه کردن انقلاب و نظام است.
 
وزیر اطلاعات تاکید کرد : بهشتی ها را تقدیم انقلاب کردیم و حماسه هفتم اسفند سال 60 شیرگاه رخ داد تا انقلاب اسلامی همیشه پایدار بماند.
 
وی ادامه داد: روحیه شهادت طلبی و ترس نداشتن از جان باختن در مردم باعث شده تا دشمنان بفهمند این مردم برای داشتن عزت از خود می گذارند.
 
وزیر اطلاعات گفت: دشمن با یک ملت آماده شهادت هیچوقت نمی تواند مقابله کند و مردم شیرگاه سال 60 با درک و هوشیاری مسائل آن دوران حساس وارد صحنه شدند و شهید دادند.
 
مردم انقلابی شیرگاه در شب هفتم اسفند سال 1360 یکی از بزرگ ترین حماسه های مردمی را در جریان شبیخون گروهک های ضد انقلاب به پایگاه بسیج این شهر خلق کردند.
 
مردم شیرگاه در پاسخ به ندای الله اکبر حجت اسلام مجتهدزاده، روحانی شهر به مرکز شهر آمده و در حمایت از بسیجیان، کوردلان مهاجم را وادار به فرار کردند.
 
حشمت الله داوودیان و قربانعلی دوستعلی زاده در حمله ناجوانمردانه گروهک های محارب به شهادت رسیدند و چندین نفر از جمله سید هادی حسینی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی زخمی و جانباز شدند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *