رئیس‌جمهور همزمان با استیضاح وزیرعلوم وارد اردبیل شد/ سخنرانی روحانی در جمع مردم اردبیل

9:37 - 29 مرداد 1393
کد خبر: ۲۸۳۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس‌جمهور همزمان با برگزاری جلسه استیضاح وزیر علوم در مجلس صبح چهارشنبه در جریان هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد فرودگاه اردبیل شد.

: رئیس‌جمهور همزمان با برگزاری جلسه استیضاح وزیر علوم در مجلس صبح چهارشنبه در جریان هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد فرودگاه اردبیل شد.

به گزارش ، حجت الاسلام حسن روحانی در فرودگاه اردبیل مورد استقبال مجید خدابخش استاندار، حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دیگر مقامات ارشد محلی قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی از کاروان تدییر و امید، پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی، رییس جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

روحانی در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان اردبیل، با برگزیدگان استان و روحانیون و جامعه ایثارگران و همچنین دست‌‎اندرکاران فعال در بخش توسعه و سرمایه‌گذاری استان دیدار می‌کند.

رئیس جمهوری در روز پایانی این سفر دو روزه، در جلسه شورای اداری استان اردبیل شرکت می‌کند.

وزرا و معاونان رئیس‌جمهور حاضر در هیئت همراه رئیس جمهور، طی این سفر استانی در شهرهای مختلف استان اردبیل حضور پیدا کرده و در جریان زمینه‌های توسعه‌ای و همچنین مشکلات این شهرها قرار می‌گیرند.

روحانی تا ساعتی دیگر در اجتماع مردم استان اردبیل در ورزشگاه تختی سخنرانی می‌کند.

ده‌ها خبرنگار، عکاس و تصویربردار استانی و ملی سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان اردبیل را پوشش خبری می‌دهند.

استان اردبیل در شمالی‌ترین نقطه ایران قرار دارد و دارای استعدادهای فراوان اعم از قابلیت‌های کشاورزی، معادن غنی، مناظر طبیعی، چشمه‌سارها و چشمه‌های آب معدنی سرد و گرم است. همچنین کوه سبلان از جمله مرتفع‌ترین کوه‌های ایران در این استان قرار دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *