چرا آمریکا جرات ندارد اقدامی علیه سپاه پاسداران انجام دهد؟/ 2 اظهار نظر درباره آخرین تلاش بی ثمر یانکی ها

13:34 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۶۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
منصور حقیقت پور با بیان اینکه جوهره وجودی سپاه برای مقابله با استکبار جهانی به خصوص آمریکاست، تاکید کرد: قدر مسلم بدانید قرار ندادن نام سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی در مقطع فعلی، به دلیل تاکتیک جدیدی است که بر آمریکایی ها دیکته شده است.
سپاه
-گروه سیاسی: خبرگزاری «رویترز» به نقل از مقامات ارشد دولت آمریکا گزارش داد که دولت ترامپ پس از هشدارهای مقامات دفاعی و امنیتی آمریکا بررسی طرح قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی  را متوقف کرده است.

یکی از مقامات ارشد دست‌اندرکار این طرح ضدایرانی در گفتگو با «رویترز» می‌گوید: اگر دولت آمریکا این طرح را تثبیت کند، تنش بین ایران و آمریکا شدت می‌یابد و دیگر امکان هرگفتگویی درباره هرموضوعی از بین خواهد رفت.

اگر آمریکایی ها سپاه را به رسمیت بشناسند، ما باید در موجودیت سپاه شک کنیم

منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: اگر آمریکایی ها سپاه را به رسمیت بشناسند، ما باید در موجودیت سپاه شک کنیم.

وی با بیان اینکه جوهره وجودی سپاه برای مقابله با استکبار جهانی به خصوص آمریکاست، تاکید کرد:  قدر مسلم بدانید قرار ندادن نام سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی در مقطع فعلی، به دلیل تاکتیک جدیدی است که بر آمریکایی ها دیکته شده است.

حقیقت پور ادامه داد: نگاه استراتژیک آمریکا و سپاه هیچگاه در کنار یکدیگر قرار نخواهد گرفت و منافع آنها تا ابد در تضاد با یکدیگر قرار خواهد داشت.

حقیقت پور

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه تا وقتی ظلم و جور وجود دارد و استکبار جولان می دهد سپاه هم اقدامات خودش را انجام می دهد تا کمر مستکبران را بشکند خاطرنشان کرد: پایگاههای مقاومتی سپاه در قلب مسلمانان است و آمریکا نمی تواند قلب مسلمان را اشغال کند.

اگر تکفیری‌ها در لس‌آنجلس و نیویورک اقدامات انتحاری انجام نمی‌دهند بخاطر مبارزه سپاه با آنها در سوریه است

همچنین محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: یقینا خود آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هم در درون سرزمین ایران و هم خارج از مرزهای آن، بیشترین هزینه ها را در برخورد با تروریست ها و گروهک های تکفیری متحمل شده است؛ بسیاری از 17 هزار شهید ترور جمهوری اسلامی که به دست گروهک منافقین به شهادت رسیدند، از اعضای سپاه بودند، همانگونه که امروز نیز سپاه در بحث مبارزه با تروریست ها همچون سی و هشت سال گذشته پیشتاز و پیشقدم است.

وی با بیان اینکه اقدامات مستشاری سپاه در سوریه در جریان مبارزه با تکفیری ها، نمونه بارزی از این پیشتاز بودن محسوب می شود عنوان کرد: در طول سالیان متمادی گذشته، هیچگاه آمریکایی ها حتی یک برگ سند هم دال بر حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست ها ارائه نکرده اند.

آصفری

این عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اگر سپاه دست خود را از جریان مبارزه با تروریست ها در منطقه کنار بکشد، آتش ترور به جان آمریکا می افتد خاطرنشان کرد: اگر تکفیری ها امروز به آمریکا نرسیده اند و در خیابان های لس آنجلس و نیویورک اقدامات انتحاری انجام نمی دهند، بخاطر مبارزه ای است که سپاه با آنها در سوریه انجام می دهد و اقدامات خرابکارانه آنها را در نطفه خفه می کند.



شمس
|
-
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
سپاه درقلب جهان اسلام محمدی جادارد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *