رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیم و پم دو شخصیت جدید شبکه تلویزیونی پویا

12:30 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۵۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
پخش مجموعه عروسکی-انیمیشنی «پیم و پم» از سیزده اسفند ماه در شبکه پویا آغاز می شود.
مجموعه عروسکی پیم و پمبه گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی پروژه، سمیه عبدالله زاده با اشاره به پخش یک انیمیشن از شبکه پویا گفت: «پیم و پم» یک مجموعه عروسکی-انیمیشنی است که با هدف آموزش غیرمستقیم ادای صحیح کلمات و رفتار مناسب با اعضای خانواده برای رده سنی خردسال تولید شده و به زودی در شبکه پویا روی آنتن خواهد رفت.

عبدالله زاده تاکید کرد: پیم و پم دو خواهر و برادر از دنیایی غیر از دنیای انسان ها هستند و این مسئله ارتباط گیری خردسالان و پذیرش نکات آموزشی از آنان را تسهیل کرده و بر جذابیت کاراکترها می افزاید.

وی افزود: در این کار که به کارگردانی آزاده مویدی فر صداپیشه عروسک معروف چرا ساخته می شود، از عروسک گردانی محمد لقمانیان و نگار شهبازی و روایت موش
گری حسین سیفی استفاده شده است.

عبدالله زاده تاکید کرد: آغاز تولید مجموعه ۹۰ قسمتی «پیم و پم» در خرداد ماه سال ۹۵ بوده و این مجموعه همچنان در حال تولید و ضبط است.

وی گفت: هر قسمت «پیم و پم» با مدت زمان ۱۰ دقیقه علاوه بر اجرای عروسکی شامل پخش قصه هایی به صورت انیمیشن است که در آن شخصیت هایی مثل موش و ماش و ماهی حضور دارند.

در تولید مجموعه «پیم و پم» فراز اسکندری و رامین بهادری به عنوان انیماتور، علی اعتصامی فر به عنوان طراح عروسک، آزاده مویدی فر (کارگردان) به عنوان صداپیشه به ایفای نقش پرداخته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *