سفر رئیس جمهور به خوزستان بسیار بد مدیریت شد/ مسبب این ماجرا، حسن روحانی نبود

15:09 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۳۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: بنده به دلیل مدیریت ضعیف و نادرستی که در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان صورت گرفت در مجموع از سفر صورت گرفته رضایت چندانی ندارم.
اهواز
هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره دستاوردهای سفر رئیس‎جمهور به خوزستان و تاثیر این سفر در حل مشکلات این استان اظهارکرد: بنده به دلیل مدیریت ضعیف و نادرستی که در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان صورت گرفت در مجموع از سفر صورت گرفته رضایت چندانی ندارم.

وی افزود: انتظار می‎رفت در جریان این سفر میزگردی با حضور نمایندگان خوزستان در مجلس و مسئولین استانی و دولتی با حضور رئیس‎جمهور صورت می‎گرفت تا مشکلات مردم خوزستان پیرامون آلودگی هوا به صورت اساسی مورد بحث وبررسی قرار می‎گرفت.

نماینده مردم ایذه در مجلس تاکید کرد: متاسفانه سفر رئیس‎جمهور به استان خوزستان بسیار بد مدیریت شد که مسبب این ماجرا را نباید خود رئیس ‏جمهور دانست بلکه این موضوع به دلیل عملکرد ضعیف بدنه دولت بوده است.

خادمی تصریح کرد: در جریان این سفر وعده و وعیدهایی به صورت شفاهی داده شد اما اینکه این قول‎ها چقدر عملیاتی شود معلوم ومشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان و برگزاری نشست در این استان اجازه صحبت به همه داده نشد گفت: در این جلسه که نشست آشفته‎ای بود تنها برخی از مسئولین دولت اظهارنظرهایی را مطرح کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس تاکید کرد: بدون شک در جریان این سفر می‎توانستیم تصمیمات و تدابیر جدی‎تری را برای استان خوزستان اتخاذ می‎کردیم تا امروز مردم خوزستان نسبت به سفر رئیس‎جمهور به استان ناراضی نبودند.

خادمی خاطرنشان کرد: در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان عملا چیزی عاید مردم استان نشد که انتظار است دولت و شخص رئیس‎جمهور نسبت به وعده‎هایی که داده است در آینده به صورت جدی وارد عمل شود تا اوضاع از این بدتر نشود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *