حرف نعمت زاده صحیح نیست/ خود او می داند که هروقت بخواهیم به قراردادهای محرمانه ورود می کنیم

10:11 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سعید باستانی با بیان اینکه ارتباط بین 2 شرکت در قالب یک قرارداد، از دید عموم و سایر شرکت ها باید محرمانه بماند، تصریح کرد: به عنوان مثال یک شرکت ثالث نباید از مفاد قرارداد 2 شرکت دیگر آگاه شود اما اینکه مجلس یا دستگاههای نظارتی بر این موضوع نظارتی نداشته باشند حرف صحیحی نیست.
سعید باستانی
سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به صحبتهای محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت که گفته بود "هيچ نگرانی‌ای درباره محرمانه‌بودن قراردادهای خودروسازان با شركای خارجی وجود ندارد؛ مسئوليت‌هارا قبول میكنم؛ قراردادها نبايد به هيچ جا فرستاده شود؛ ديوان محاسبات اگر شك وشبهه‌ای دارد، می تواند رسيدگی كند؛ضمن اينكه اينها ارتباطی به بعضی دستگاه‌ها ندارد" اظهار کرد: این موضوع حتما به مجلس شورای اسلامی از حیث وظیفه نظارتی آن، ارتباط پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ارتباط بین 2 شرکت در قالب یک قرارداد، از دید عموم و سایر شرکت ها باید محرمانه بماند، تصریح کرد: به عنوان مثال یک شرکت ثالث نباید از مفاد قرارداد 2 شرکت دیگر آگاه شود اما اینکه مجلس یا دستگاههای نظارتی بر این موضوع نظارتی نداشته باشند حرف صحیحی نیست.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وزیر صنعت می داند که مجلس هر وقت بخواهد می تواند به این قبیل موضوعات ورود کند.

انتهای پیام/ 


کارشناس سیاسی
|
-
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن بهتراست هرچه زودتر بازنشست شود؟ ایشان هر قدرهم دلسوز نظام و کشور باشد کهولت سن و فرسودگی فکری که متاثراز آن است نمیتواند پاسخگوی حرکت چرخهای اقتصادی دربخش مهم صنعت و معدن و تجارت کشور باشد من تعجب میکنم اینهمه افراد پر انرژی و با تجربه هستند حتما باید از ایشان در این وزارتخانه استفاده شود؟!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *