روحیه انقلابی به کار کردن نیست بلکه کار تشکیلاتی کردن است/ امیدواریم بانک‌هایی که سودهای کلان درمی‌آورند ورشکسته شوند

14:46 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۲۹۹
پناهیان مهم‌ترین عنصر در فرآیند اهداف فرهنگی و اقتصاد مقاومتی را کار تشکیلاتی دانست و افزود: کار جمعی و تشکلاتی باید به جوانان و نسل‌های آینده شناسانده شود و این کارهای تشکیلاتی است که آینده و قدرت را رقم می‌زند.
پناهیان

به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان صبح امروز در اجلاسیه فعالان فرهنگی استان مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا، اظهار کرد: بسیاری از جوانان بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و جزو انقلابیون به‌شمار می‌رفتند اما پس از دفاع مقدس از این افراد انقلابی به‌خوبی به‌کارگیری نشده است.

وی افزود: بنده طلبه شدم و سعی نکردم عضو هیأت علمی شوم چون نمی‌خواستم از مسیر طلبگی خارج شوم اما بعضی‌ها برای رسیدن به مقام و قرار گرفتن در عضو هیأت علمی طلبه می‌شوند.

سخنران برجسته کشور با بیان اینکه خیلی‌ها تلاش کردند و جلوی روحیه انقلابی و رویه انقلابی را در جامعه گرفتند، تصریح کرد: امروز روحیه انقلابی به کار کردن نیست بلکه کار تشکیلاتی کردن است.

پناهیان یادآور شد: بعد از انتخابات سال 76 فضا برای انقلابی‌گری تنگ شده بود و رئیس جمهور وقت، کشور را به‌سمت غرب‌گرایی و شعارهای غرب‌گرا سوق داده بود.

وی با بیان اینکه کارهای تشکیلاتی بسیاری در کشور با وجود مخالفت مسؤولان انجام شد، خاطرنشان کرد: برای کارهای فرهنگی و تشکیلاتی نباید وعده‌های نابه‌جا داد.

سخنران برجسته کشور با انتقاد از وضعیت سودهای کلان و بی‌حساب و کتاب در بسیاری از بانک‌های کشور، گفت: امیدواریم بانک‌هایی که سودهای کلان درمی‌آورند ورشکسته شوند.

پناهیان بیان کرد: بعضی از این بانک‌ها با سودهای کلان، پدر مردم و مملکت را درآوردند.

وی مهم‌ترین عنصر در فرآیند اهداف فرهنگی و اقتصاد مقاومتی را کار تشکیلاتی دانست و افزود: کار جمعی و تشکلاتی باید به جوانان و نسل‌های آینده شناسانده شود و این کارهای تشکیلاتی است که آینده و قدرت را رقم می‌زند.

سخنران برجسته کشور نتیجه تفکر و روحیه غربی را تخریب دانست و اضافه کرد: تمدن غرب حیات بشر را تخریب می‌کند و زندگی انسان را از بین می‌برد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *