اگر قرار به عوض کردن حلقه باشد، خوشحال می‌شویم/ امیدوارم حسن‌زاده به مسابقات غرب آسیا برسد

11:12 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۲۱۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: اگر قرار بر عوض کردن حلقه سالن ما باشد، خوشحال هم می‌شویم.
هماد سامری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم بسکتبال نیروی زمینی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و بیشتر از اینکه از نتیجه راضی باشم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چون در دفاع و حمله توانستیم شکل قشنگی از بسکتبال را اجرا کنیم و تماشاگران حاضر در سالن لذت بردند.

وی افزود: زمانی که برای تیم‌ها چالش به وجود می‌آید باید از آن خارج شوند و خدا را شکر که ما به بهترین شکل ممکن از چالش بیرون آمدیم، بازی آنقدر جذاب بود که رقابت چشم‌نوازی برگزار شد و من خوشحالم تیمی دارم که تمام خواسته‌های ما را در زمین اجرا می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره به مصدومیت محمد حسن‌زاده تصریح کرد: ما محمد حسن‌زاده را در اختیار نداریم و برای بازی‌های آینده هم معلوم نیست همراه تیم باشد یا نه. حسن‌زاده از فرم مسابقه بیرن آمده اما امیدوارم در رقابت‌های غرب آسیا این بازیکن کنار تیم باشد. بازگشت محمد حسن‌زاده بیشتر از آن زمانی که فکر می‌کردیم طول کشید. با توجه به اینکه عضله روی پاهایش دچار پارگی شده، امیدوارم بتوانم از این بازیکن در مسابقات غرب آسیا استفاده کنم.

سامری در پایان، درمورد اعتراض برخی مربیان نسبت به استاندارد نبودن حلقه سالن مسابقات تیم نفت تصریح کرد: اول فصل ناظر آمد و همه امکانات را چک کرد. بعد از بازی مقابل شیمیدر هم واحدپور (رئیس کمیته داوران) حلقه را اندازه‌گیری کرد و گفت مشکلی ندارد. اگر به باشگاه بگویند حلقه را تعویض کنیم، ما برد کردیم و اگر قرار بر عوض کردن حلقه باشد اتفاقاً خوشحال هم می‌شویم و با این موضوع مشکلی نداریم. ما در سال جاری از سه باختی که داشتیم، دو شکست خانگی بوده و در بازی‌‌های بیرون از خانه عملکرد بهتری داشتیم. بنابراین من معتقدم این صحبت‌ها واقعیت ندارد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *