رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقابل بانک سرمایه بدن‌هایمان خالی کرد/ منتظرم فهرست تیم ملی اعلام شود

4:30 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرعتی‌زن تیم والیبال سایپا گفت: خوشبختانه به لحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برم و سال نسبتا موفق‌آمیزی را پشت سرگذاشتم.
سامان فائزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره شکست تیم والیبال سایپا مقابل بانک سرمایه اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل بانک سرمایه انجام دادیم. این تیم ملی‌پوشان زیادی دارد با این حال رقابت نزدیکی با این تیم داشتیم. متاسفانه در این بازی به لحاظ بدنی دچار مشکل شدیم و بدن‌ها‌یمان خالی کرد چون 3 روز قبل از این مسابقه یک دیدار سخت با تیم صالحین داشتیم که باعث شد مقابل بانک سرمایه با مشکل بدنی روبرو شویم.
 
وی ادامه داد: کم‌تجربه بودن تیم باعث شد در امتیازات حساس با مشکل روبرو شویم. به جز گیم دوم در بقیه گیم‌ها خوب بازی کردیم.

سرعتی‌زن تیم سایپا درباره شرایطش تصریح کرد: خوشبختانه به لحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برم و سال نسبتا موفق‌آمیزی را پشت سرگذاشتم.
 
فائزی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند بار دیگر به تیم دعوت شود خاطرنشان کرد: باید منتظر بمانم تا کولاکوویچ فهرست نفرات مورد نظرش را اعلام کند. امیدوارم بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. کولاکوویچ مربی بزرگی است اما بایدمنتظر ماند تا اردوهای تیم ملی آغاز شود و پس از آن می‌توان درباره نوع مربیگری کولاکوویچ نظر داد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *