چشم‌انداز آینده مقاومت ازسوی مقام معظم رهبری تبیین شد

22:24 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۹۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به استقبال مهمانان کنفرانس از سخنان مقام معظم رهبری گفت: سخنان مقام معظم رهبری در کنفرانس به‎عنوان منشور مقاومت تلقی می‌شود.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ کاظم جلالی سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین پس از پایان این کنفرانس عصر امروز (چهارشنبه، 4 اسفندماه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره برنامه‌های این نشست در دو روز گذشته گفت: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان و جایگاهشان نسبت به اجلاس قبلی سطح بالاتری داشت به طوری که حدود 700 مهمان خارجی از 80 کشور در این کنفرانس حضور یافتند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه 22 رئیس مجلس در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین حضور یافتند، اظهار کرد: برخی کشورها نیز در سطح نواب رئیس، روسای کمیسیون‌های پارلمان‌ها و برخی نیز در سطح گروه‌های مقاومت و جهادی فلسطین و اندیشمندان حامی آرمان آزادی فلسطین در این اجلاس حضور یافتند.

وی همچنین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کنفرانس، عنوان کرد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب می‌تواند منشور مقاومت تلقی شود و ایشان چشم‌انداز آینده مقاومت را تبیین فرمودند.

جلالی ادامه داد: از سخنان رهبر انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در قالب سخنرانی‌ها و دیدارهای رئیس مجلس استقبال شد به طوری که همه در دیدارهای دوجانبه‌ای که وجود داشت، عنوان می‌کردند که سخنان رهبر انقلاب راهگشا، جامع و دارای روح امید بوده و موجب تقویت محور مقاومت شده است لذا فکر می‌کنیم بیانات ایشان می‌تواند فصل جدیدی در مبارزات مردم فلسطین ایجاد کند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ادامه با بیان اینکه کمیته‌های جوانان مقاومت، پارلمانی‌ها و NGOها نشست‌های خود را در این کنفرانس برگزار کردند، تصریح کرد: در این کنفرانس صرفاً به موضوع فلسطین تأکید شد و اعضا برآن تمرکز کردند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا با موفقیت توانست این اجلاس دو روزه را برگزار کند.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: جریانی از سوی کشورهای منطقه تلاش داشتند که کشورها را از حضور در این اجلاس منصرف کنند که به همین دلیل پیش از برگزاری اجلاس اطلاع رسانی چندانی به رسانه‌ها نداشتیم.

 در پایان این کنفرانس خبری از اثر هنری رضا نوری با عنوان مقاومت رونمایی شد که قرار است این اثر تقدیم سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *