از فعالیت به عنوان بانوی نخست آمریکا تا انتشار عکس‎های خصوصی ایوانکا در اینستاگرام!+تصاویر

22:00 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۹۲۷
«ایوانکا ترامپ» تنها فرزند دونالد ترامپ است که مورد توجه رسانه‌های خبری است و او نیز تلاش می‌کند که از این فرصت برای کمک به دونالد ترامپ و افزایش محبوبیت خود در جامعه نهایت بهره را ببرد.
به گزارش گروه بین‌الملل ،اغراق نیست اگر بگوییم که پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تنها پیروزی شخص وی نبود بلکه دختر او «ایوانکا ترامپ» نیز بهره‌ای زیادی از رئیس‌جمهوری پدر برده و هم‌اکنون توجه بیشتر رسانه‌ها بیشتر به «ایوانکا» است تا «ملانیا ترامپ» همسر دونالد ترامپ و حتی بسیاری او را «بانوی اول در سایه» آمریکا می‌دانند.

بر سرزبان افتادن نام «ایوانکا» تنها محصول رئیس‌جمهور بودن پدرش نیست بلکه خود او نیز در مقایسه با دیگر فرزندان دونالد ترامپ آگاهانه از زمانی که پدرش پا به رقابت های ریاست‌جمهوری گذاشت تلاش کرده که خود را نزدیکترین فرد به رئیس‌جمهور نشان دهد.

ایوانیکا

بنا به گزارشی که پایگاه شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در این‌باره منتشر کرده، ایوانکا ترامپ برخلاف فرزندان و همسران رئیس‌‌جمهورهای پیشین آمریکا چندان تمایلی به محدودیت های اعمال‌شده به خاطر موقعیت کنونی پدرش ندارد و آزادانه تصاویر خصوصی‌ترین مسائل زندگی‌اش را در رسانه‌های اجتماعی در معرض دید همگان می‌گذارد که هدف اصلی او در این کار نشان‌دادن روابط نزدیک و صمیمی با رئیس‌جمهور پدر است.

ایوانکا با ارائه تصویری از صمیمیت بین خود و دونالد ترامپ همزمان دو هدف را دنبال می‌کند؛ نخست آنکه با یاری از ترفندهای رسانه‌ای چهره خشن و رفتارهای ناهنجار پدر را در نزد افکار عمومی تلطیف می‌کند و از سوی دیگر نیز خود را صمیمی ترین فرد به رئیس‌جمهور آمریکا معرفی  که موجب مشهورشدن روزافزون او می‌شود.
ترامپ

اوایل هفته جاری ایوانکا تصویری از «پدربزرگ ترامپ » در صفحه اینتستاگرامی خود منتشر کرد که همراه با دختر و پسر ایوانکا در کاخ سفید در حال قدم زدن بود.

ترامپ

این در حالی است که بامداد روز سه‌شنبه نیز تصاویر فرزندانش را در دفتر کار رئیس‌‎‌جمهور آمریکا را  برای هواداران خود به نمایش گذاشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *