خوب بد جلف در هفته نخست به باشگاه میلیاردی ها پیوست/نگاه مثبت گیشه به انیمیشن مبارک+ عکس

9:02 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۹۲۰
جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم خوب، بد، جلف ساخته پیمان قاسمخانی منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم "خوب، بد، جلف" منتشر شد.
 
از نکات بارز جدول فروش سینمای ایران (باکس آفیس) می توان به اضافه شدن چهار فیلم تازه اکران شده انیمیشن مبارک، خوب بد جلف، افسونگر و ماحی اشاره کرد. فیلم هایی که در نقاط مختلف جدول فروش هایی متفاوت را ثبت کرده اند.
 
خوب بد جلف 
 
خوب بد جلف

بر این اساس فیلم "خوب بد جلف" ساخته پیمان قاسمخانی در نخستین هفته از فروش با رقمی معادل ۹۶۲,۳۴۵,۰۰۰ تومان در هفته به جایگاه اول رسید. این فیلم با داشتن 90 سینما تاکنون فروش کلی ۱,۱۲۴,۷۹۶,۰۰۰ تومان دست یافته است.
 
سلام بمبئی 
سلام بمبئی
 
سلام بمبئی پس از 10 هفته بالاخره در هفته یازدهم به جایگاه دوم سقوط کرد. فیلم قربان محمدپور در یازدهمین هفته از اکران خود ۱۶۶,۱۲۷,۰۰۰تومان فروخت تا با داشتن 66 سینمای فعلی به فروش کلی ۱۳,۳۲۹,۸۷۰,۰۰۰تومان رسیده باشد.
 
 الناز شاکردوست در مبارک
مبارک
 
اولین رئال انیمیشن ایران با نام "مبارک" ساخته محمدرضا نجفی امامی و با بازی الناز شاکردوست هفته نخست را با فروشی خوب آغاز کرد. این فیلم با ۱۲۴,۴۶۸,۰۰۰تومان فروش چهره موفق یک انیمیشن را به نمایش گذاشته و در رتبه سوم ایستاد.
 
حامد بهداد در هفت ماهگی 
هفت ماهگی
 
هفت ماهگی از هاتف علیمردانی نام فیلم دیگری است که ان هفته به جایگاه چهارم رسیده است. این فیلم با بازی حامد بهداد هفته گذشته را با ۱۲۱,۹۰۲,۰۰۰ تومان فروش پشت سر گذاشت. هفت ماهگی تاکنون و بعد از 7 هفته ۲,۳۶۵,۹۶۲,۰۰۰ تومان فروخته است.
 
 مهناز افشار
خانه ای در خیابان چهل و یکم
 
فلم آخر حمیدرضا قربانی با بازی علی مصفا این هفته را بدون تغییر در جایگاه پنجم ایستاد. این فیلم با فروشی معادل  ۶۹,۸۲۷,۰۰۰ تومان نسبت به هفته گذشته افت داشت اما این افت باعث سقوطش نشد. خانه ای در خیابان چهل و یکم هنوز و بعد از 6 هفته به جمع میلیاردی نیامده است.
 
فیلم های افسونگر با ۵۸,۳۶۶,۰۰۰ تومان، شاباش با ۴۹,۰۸۶,۰۰۰ تومان، چهار اصفهانی در بغداد با ۳۸,۱۱۷,۰۰۰ تومان، ماحی با ۲۹,۵۳۲,۰۰۰ تومان و وارونگی با ۲۶,۱۷۱,۰۰۰ تومان در رتبه های ششم تا دهم جدول قرار دارند.
 
انتهای یپام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *