رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مبادلات نظامی میان ایران و روسیه وجود دارد/ امکان خرید سوخو دور از دسترس نیست

21:12 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۸۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مبادلات نظامی میان ایران و روسیه در طی سال‎های اخیر گسترش پیدا کرده است.
سوخو
مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهارکرد: در طی سال‎های اخیر روابط ایران و روسیه در ابعاد مختلف از جمله تجاری و نظامی گسترش یافته است از این رو بدون شک در رویه اتخاذ شده امکان تبادل اقتصادی، نظامی و خدماتی در قالب عناوین مختلف وجود دارد.

وی افزود: ما در طی چند سال گذشته در خرید تجهیزات نظامی از جمله سامانه موشکی اس 300 و ادوات نظامی اقداماتی را انجام دادیم که این روند مبادلاتی طی سال‎های اخیر در حال گسترش است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اهمیت راهبرد دفاعی برای یک کشور تاکید کرد: ایران تمامی اقدامات لازم را برای افزایش توان دفاعی خود انجام خواهد داد که بدون شک تقویت بنیه دفاعی و هوایی کشور از جمله این موارد محسوب می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: در شرایط فعلی در صورتی که نیروهای نظامی و دفاعی ما درخواستی را پیرامون خرید ادوات نظامی از جمله جنگنده سوخو مطرح کنند بدون شک امکان تحقق این موضوع با توجه به روابط ایران و روسیه وجود دارد.

وی تصریح کرد: بدون شک ما اگر قصد خرید جنگنده سوخو را داشته باشیم مقامات متولی این امر باید در این باره اظهارنظر کنند ولی تحقق این موضوع دور از دسترس نیست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *