رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از آمادگی ایران برای همکاری اطلاعاتی و نظامی با پاکستان تا برگزاری رزمایش سپاه در مرکز و شمال شرق کشور

13:17 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۵۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد.
رزمایش پیامبر اعظم 11
-گروه سیاسی: در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد که در ادامه مهمترین این خبرها را می خوانید:

کشورهای پیرامون قطبین فقط تا 200 مایل حق استفاده انحصاری از آبهایشان را دارند

امیر محمد حسن نامی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای اقیانوس اطلس اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا از سال ها پیش بحث "دست بلند در دریاها" را مطرح کردند و فرمودند که "امروزه آب ها بسیار مهمتر از خشکی ها هستند" و باز شدن این مبحث از سوی مقام معظم رهبری موجب شد نداجا به خودش بیاید و حضور خود را در آبهای بین المللی و جهانی توسعه و گسترش دهد. (بیشتر بخوانید)

پاسخگویی به مردم باید به‌هنگام و با حفظ کامل کرامت انسانی باشد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انجام خدمت و پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم باید به‌هنگام، عقلایی، موثر، با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان باشد، رعایت این اصول می‌تواند در رضایت‌مندی مردم نقش بسیار داشته باشد. (بیشتر بخوانید)

وقوع جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا به ضرر آمریکا خواهد بود/ ورود سپاه به عرصه سازندگی پاسخ به نیاز انقلاب است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقوع جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا به ضرر آمریکا خواهد بود، گفت: تفنگدار آمریکایی به خاطر اینکه تسلیم نیروهای سپاه شده بود و از وقوع یک جنگ جلوگیری کرده بود درخواست مدال کرد چون می‌‌دانست وقوع جنگ به ضرر آمریکا است. (بیشتر بخوانید)

18 گردان سپاه برای خدمات‌رسانی مطلوب در گیلان سازماندهی شدند

جانشین فرمانده سپاه‌ قدس گیلان گفت: به منظور امدادرسانی و خدمات‌رسانی مردم گیلان در ایام بحرانی بارش‌برف 18 گردان نیروهای بسیج در سطح گیلان سازماندهی شدند. (بیشتر بخوانید)

سوءاستفاده سیاسی برخی ها از ابهامات دوران دفاع مقدس/دشمن شهادت غواص‌ها را به ناکارآمدی فرماندهی در جنگ تعبیر کرد

معاون امور تخصصی و پشتیبانی رزم قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: برخی‌ها در مناسبت‌های مختلف به ویژه در زمان انتخابات از ابهام‌هایی که در خصوص دفاع مقدس وجود دارد، سو استفاده سیاسی و جناحی می‌کنند. (بیشتر بخوانید)

حرف و عمل سید حسن نصرالله یکی است/ حزب الله نیاز چندانی به دریافت کمک از ایران ندارد/ نابودی نیروگاه اتمی "دیمونا" ممکن است

 سردار کوثری با بیان اینکه صحبتهای سید حسن نصرالله همواره با قدرت و قوت است، تاکید کرد: امروز به فضل الهی، توان جنگی و عملیاتی حزب الله لبنان فراتر از زدن نیروگاه اتمی دیمونا و مرکز ذخیره آمونیاک حیفا در اسرائیل است. (بیشتر بخوانید)

ایران آماده همکاری اطلاعاتی و نظامی با پاکستان علیه تروریسم است

وزیر دفاع بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری اطلاعاتی و نظامی علیه تروریسم و اجرایی شدن توافق نامه‌های میان ایران و پاکستان تأکید کرد. (بیشتر بخوانید)

بزودی اخبار خوبی از بکارگیری سامانه‌های جدید پدافندی اعلام می‌شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: بزودی اخبار خوبی از بکارگیری سامانه‌های جدید پدافندی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. (بیشتر بخوانید) 

پروژه خط 2 قطار شهری مشهد با همت جهادی به ثمر رسید

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: پروژه خط 2 قطار شهری مشهد با وجود پیچیدگی‌ها و مشکلات فراوان با همت جهادی و عمل انقلابی در مدت کمتر از 3 سال به بهره برداری رسید. (بیشتر بخوانید)

رزمایش پیامبر اعظم(ص)11 سپاه در منطقه مرکزی و شمال شرق کشور برگزار شد

مرحله نهایی رزمایش سه روزه پیامبر اعظم (ص) 11 نیروی زمینی سپاه با حضور فرماندهان ارشد سپاه، با انجام عملیات هلی برن و حرکت گروه رزمی و عملیات تعقیب با پشتیبانی هوایی بالگردها پایان یافت. (بیشتر بخوانید)




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *