ایران در برابر اظهارات مقام‎های ترکیه سکوت نخواهد کرد

5:00 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۵۱
پایگاه شبکه «الجزیره» در مطلبی نوشت که در تنش اخیر بین ایران و ترکیه، تهران گفته است که در صورت ادامه این رویه سکوت نخواهد کرد.
ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل ، شبکه خبری «الجزیره» طی گزارشی ضمن بیان اینکه پس از سفر «رجب طیب اردوغان» تنش بین ایران و ترکیه بار دیگر شدت یافته نوشت: در تنش اخیر که مقامات دو کشور اتهاماتی را علیه هم رد و بدل کردند، تهران به شدت از آنکارا انتقاد کرد.

«الجزیره» با اشاره به اینکه ایران سفیر ترکیه را به خاطر اظهارات ضد ایرانی اخیر وزیر خارجه و رئیس‌جمهور ترکیه احضار کرده به نقل از سخنگوی وزارت خارجه کشورمان افزود که ایران روز دوشنبه به ترکیه هشدار داد که صبر تهران در برابر اظهارات ضدایرانی مقامات ترکیه حدی دارد.

بنا به این گزارش، «بهرام قاسمی» سخنگوی وزات خارجه ایران گفته است که امیدواریم که مقامات ترکیه پس از این چنین سخنانی را تکرار نکنند، اگر دوستان ما به چنین رویکردی ادامه دهد، بی‌شک تهران ساکت نخواهد ماند.

در روزهای اخیر مقامات ترکیه که حمایت پیدا پنهان آنها از تروریست های شناسنامه‌دار منطقه بر کسی پنهان نیست بار دیگر در ادعاهایی بی‌اساس ایران را به تلاش برای بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *