رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لاریجانی با 6 رییس و هیات‌های پارلمانی شرکت کننده در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین دیدار کرد

12:04 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
علی لاریجانی رییس ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین امروز - چهارشنبه - با رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس پاکستان،رییس مجلس اوگاندا ، مالزی، اردن، سریلانکا و رییس مجلس ملی فلسطین جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
لاریجانی با 6 رییس و هیات‌های پارلمانی شرکت کننده در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین دیدار کرد

به گزارش گروه سیاسی ، علی لاریجانی رییس ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین امروز - چهارشنبه - با رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس پاکستان،رییس مجلس اوگاندا ، مالزی، اردن، سریلانکا و رییس مجلس ملی فلسطین جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.

 
در این دیدارها طرفین بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ایجاد راهکارهای حمایتی تاکید کردند.
 
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین روز سه شنبه(سوم اسفندماه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، روسای سه قوه و شخصیت های برجسته جهان اسلام با شعار «همه باهم در حمایت از فلسطین» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گشایش یافت.
 
بیش از 80 هیات و 700 میهمان خارجی در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین شرکت دارند، روز پنج شنبه نیز نشستی با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی حامی مقاومت فلسطین در محل اجلاس سران برگزار می شود.
 
این کنفرانس از چهار کمیته شامل پارلمانی ها، جوانان، سازمان های مردم نهاد، نهضت ها و گروه های مقاومت تشکیل شده است و کمیته مستقل تنظیم بیانیه نهایی نیز ایجاد خواهد شد که بیانیه را با نظر روسای هیات های شرکت کننده از کشورهای مختلف تنظیم خواهند کرد.
 
اجرای سمفونی مقاومت و قدردانی از برخی چهره های شاخص مقاومت اسلامی از برنامه های امروز ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین است.
 
پنج اجلاس قبلی در سال‌های 70،‌80، 85، 87 و 90 و پس از تصویب قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در 19 اردیبهشت سال 69در تهران برگزار شده و امسال ششمین کنفرانس است که برگزار می شود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *