افزایش 300 تومانی قیمت مرغ/ مرغداران از عرضه امتناع می‌کنند

10:27 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۶۵۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی با اشاره به افزایش 300 تومانی قیمت مرغ نسبت به روز گذشته گفت: کاهش عرضه مرغ از سوی تولیدکنندگان دلیل این افزایش قیمت بوده است.
افزایش 300 تومانی قیمت مرغ/ مرغداران از عرضه امتناع می‌کنندمهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، درخصوص تغییرات قیمت مرغ نسبت به روز گذشته اظهار کرد: نسبت به روز گذشته قیمت مرغ 300 تومان افزایش داشته و در واحدهای صنفی با قیمت 7 هزار 850 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی در توضیح دلیل افزایش قیمت 300 تومانی مرغ در بازار گفت: مرغداران در پی افزایش قیمت جوجه و کاهش 30 درصدی تولید مرغ از عرضه مرغ به بازار امتناع می‌کنند و کاهش عرضه دلیل این افزایش قیمت بوده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی با بیان اینکه قیمت مرغ ممکن است در روزهای آینده بازهم گرانی را تجربه کند، گفت: تا 15 اسفندماه به دلیل کاهش عرضه از سوی مرغداران، با نوسان همراه است و از نیمه دوم اسفند به بعد با افزایش تولید و عرضه، قیمت‌ها به روال قبل برمی گردد.

یوسف خانی درخصوص شرایط و وضعیت بازار مرغ در شب عید خاطرنشان کرد: از 15 اسفندماه با کاهش قیمت مرغ مواجه خواهیم شد و در پی تعادل میزان عرضه و تقاضا با افزایش تولید مرغ در شب عید برای تامین بازار با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت تخم‌مرغ بیان کرد: قیمت هرکیلو تخم مرغ در پی معدوم شدن مرغ‌های تخم‌گذار با افزایش زیادی روبرو شده و از قیمت 4 هزار و 300 در هر کیلو به رقم 5 هزار و 500 تومان رسیده است که با افزایش تولید در ماه‌های آینده به قیمت‌های گذشته نززدیک خواهد شد.




محمد
|
-
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
مرغدار امتناع میکنه!!! وقتی مرغدار 10000 قطعه ای در اخر دوره روزانه نزدیک 2تن خوراک کیلویی 1350 تومانی مصرف میکنه اگه بازار مشکل نداشته باشه چرا باید امتناع کنه با ریسک نگهداری مرغ
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *