تغییر وزن یزدانی به خاطر عدم رویارویی با «باروز» نبود/ عملکرد طلایی در جام جهانی راضی‌کننده بود

9:19 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۶۲۹
عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: تغییر وزن حسن یزدانی به خاطر جردن باروز نبود بلکه دلیل این مسئله بالا رفتن وزن او بود
ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این رقابت‌ها کیفیت خوبی داشت و همه تیم‌ها به جز تیم روسیه با ترکیب اصلی خود به کرمانشاه آمده بودند. تیم آمریکا که با تمام قدرت به دنبال کسب قهرمانی بود و همه کشتی‌گیران اصلی خود را آورده بود.
 
وی ادامه داد: کرمانشاه هم میزبان خیلی خوبی برای رقابت‌های جام جهانی بود و هیچ کم و کسری وجود نداشت. خوشبختانه همه تیم‌ها از نحوه میزبانی کرمانشاه راضی بودند.
 
عضو شورای فنی کشتی آزاد در خصوص شکست حسن یزدانی مقابل حریف آمریکایی خود تصریح کرد: یزدانی می توانست حریف آمریکایی‌اش را شکست دهد اما مشکل یزدانی این است که با همه کشتی‌گیرها به یک صورت کشتی‌ می‌گیرد. در حالی که برای شکست دادن هر کشتی‌گیر باید بر اساس نقاط قوت و ضعف او کشتی گرفت.
 
جوادی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل تغییر وزن حسن یزدانی به خاطر عدم رویارویی با حردن باروز بود یا خیر، گفت: تغییر وزن حسن یزدانی به خاطر جردن باروز نبود بلکه دلیل این مسئله بالا رفتن وزن او بود که باعث شد در یک وزن بالاتر کشتی بگیرد.
 
وی در پایان در مورد عملکرد محمد طلایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خاطرنشان کرد: عملکرد طلایی در جام جهانی خوب و راضی‌کننده بود. به هر حال باید به جوان‌ها اعتماد کرد. بهترین کار را رسول خادم انجام داده که از جوان‌ها در پست‌های مختلف استفاده می‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *