رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرداختن به مباحث پایه‌ای در اقتصاد مقاومتی از ضروریات اصلی کشور است

22:30 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۵۹۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار اردبیل گفت: جای خالی مباحث پایه‌ای در زمینه اقتصاد مقاومتی در جامعه احساس می‌شود و این مسأله از ضروریات اصلی در کشور است.
استاندار اردبیل
به گزارش گروه سیاسی ، مجید خدابخش در حاشیه جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در اردبیل و در آیین رونمایی از کتاب «گزیده بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی» که توسط پری ملکی منتشر شده است، اظهار کرد: مباحث پایه‌ای و فرهنگی در رابطه با اقتصاد مقاومتی از ضروریات کنونی جامعه است و جای خالی این‌گونه مباحث در زمینه اقتصاد مقاومتی در فضای جامعه احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: انجام کارهای فرهنگی از جمله نگارش کتاب در حوزه فرهنگسازی و آگاه‌سازی در موضوعاتی مانند اقتصاد مقاومتی کاری جهادی است که باید به آن توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

استاندار اردبیل گفت: امیدواریم تمامی محافل فرهنگی و دانشگاهی ما با الگو قرار دادن این‌گونه حرکت‌ها اهمیت این موضوع را درک کنند و برای انجام فعالیت‌های بیشتر در این حوزه اهتمام داشته باشند.

خدابخش افزود: باید اذهان عمومی با درک اهمیت این موضوع و تمرکز بر روی استقلال کشور و رفع مشکلات اقتصادی، انجام این کارها را وظیفه‌ای ذاتی برای خود بدانند که این مسأله تنها با همکاری آحاد مردم می‌تواند انجام شود.

وی بیان کرد: افراد صاحب نظر در این حوزه باید با خلاقیت ویژه‌ای که دارند دین خود را به استقلال کشور ادا کرده و نقش محوری خود را در این رابطه به نحوه احسن انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *