ربودن اشتباهی دانشجوی ارشد حقوق به جای مرد مواد فروش/ رهایی گروگان بعد از 22 روز

17:22 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۵۱۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جوانی که به اشتباه به جای مرد مواد فروش ربوده شده بود،سرانجام بعد از 22 روز در کرمان آزاد شد.
گروگان گیری اشتباهی در کرمانبه گزارش گروه جامعه ،سردار رضا بنی اسدی فر،گفت: حدود سه هفته قبل گزارشی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ربوده شدن جوان 25 ساله ای به نام " نیما " در خیابان گزارش شد؛ بر این اساس بلافاصله اکیپی از ماموران پس از پی بردن به صحت موضوع تحقیقات خود را آغاز کردند.

بنی اسدی فر با بیان اینکه موبایل و خودرو فرد ربوده شده در صحنه جا مانده بود افزود: تحقیقات کاراگاهان ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت چند روز از کشور پاکستان با خانواده فرد ربوده شده طی تماس تلفنی درخواست مبلغ پنج میلیارد ریال وجه نقد در قبال آزادی فرزندشان کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پلیس در تحقیقات اطلاعاتی با خبر شد افرادی در حوزه جنوب و شرق استان با گروگانگیران ارتباط دارند ؛ بر این اساس طی چند هفته تلاش شبانه روزی نهایتا شب گذشته محل اختفا فرد ربوده شده که در نقاط صعب العبور منطقه بود شناسایی و گروگان نیز آزاد شد.

 فرمانده انتظامی کرمان انگيزه گروگانگیران را مطالباتی در خصوص مواد مخدر برشمرد و گفت: در این رابطه گروگانبه جای یک فرد مواد فروش به اشتباه ربوده شده بود.

بنا بر اعلام سایت پلیس،سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه گروگانگیران شناسایی شده اند افزود: تلاش جهت دستگیری متهمان فراری این پرونده همچنان ادامه دارد.
 

برچسب ها: گروگان گیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *