مهدی مقدم و امید عامری تیتراژ نفس شیرین را می خوانند/ فیلمبرداری جوراب شو و پینوکیو ادامه دارد

15:00 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۴۷۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بابائیان با اشاره به اینکه مهدی مقدم و امید عامری تیتراژ سریال "نفس شیرین" را می خوانند، از فیلمبرداری فیلم سینمایی " جوراب شو و پینوکیو" سخن گفت.
داریوش بابائیان مشاور پروژه سریال تلویزیونی "نفس شیرین" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هم اکنون وارد مذاکره مالی با سازمان شده ایم و به همین جهت در روند پخش سریال" نفس شیرین" وقفه ایجاد می شود.

وی ادامه داد: حدود 9 قسمت از این سریال تدوین شده و آماده است اما باید تسویه حساب هایی صورت گیرد و سازمان مبلغی را پرداخت کند و به همین جهت هم اکنون در این مراحل به سر می بریم.

بابائیان تصریح کرد: تدوین "نفس شیرین" همچنان ادامه دارد  و تیتراژ این سریال نیز در حال ساخت است.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: مهدی مقدم و امید عامری را به عنوان خواننده های تیتراژ انتخاب کرده ایم و این دو نفر به صورت دو صدایی تیتراژ سریال "نفس شیرین" را می خوانند.

مشاور پروژه سریال " نفس شیرین" افزود: شبکه پخش کننده سریال "نفس شیرین" را خود سازمان صدا و سیما تعیین می کند.

این تهیه کننده عرصه تلویزیون و سینما توضیح داد: هم اکنون در حال فیلمبرداری یک فیلم سینمایی با عنوان " جوراب شو و پینوکیو" هستیم که علیرضا محمود زاده کارگردانی و فریبرز سیکارودی فیلمبرداری آن را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: این فیلم سینمایی یک اثر رئال و عروسکی محسوب می شود و درآن بازیگرها به شکل عروسکی کار می کنند و درعین حال کار موزیکال است اما انیمیشن ندارد.

بابائیان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی "جوراب شو و پینوکیو" برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در خرداد ماه آماده می شود و برای سینمای کودک و خانواده تولید شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *