رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قیمت شیرینی در سه سال اخیر تغییری نداشته است/ برگزاری نمایشگاه بهاره به صلاح نیست

14:38 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۴۱۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان گفت: قیمت شیرینی از سال 93 با تغییر قیمت چندانی مواجه نشده و برای تامین شیرینی شب عید مشکلی وجود ندارد.
ثبات قیمت شیرینی از سال 93
علی بهره‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص قیمت شیرینی در بازار اظهار کرد: قیمت انواع شیرینی در بازار نسبت به سال 93 افزایش چندانی نداشته است.

وی افزود: با اعلام قیمت‌های مصوب از سوی اتحادیه، قنادی‌های سطح شهر نیز با رعایت این مصوبه قیمت محصولات خود گران نکرده و با قیمت‌های مصوب به فروش شیرینی مشغول هستند.  

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان با بیان اینکه قیمت انواع شیرینی در بازار به صورت رقابتی تعیین می‌شود، یادآور شد: شیرینی‌فروشی‌های سطح شهر باتوجه به مواد اولیه مصرفی قیمت شیرینی را تعیین کرده و مردم با مقایسه کیفیت و قیمت از شیرینی فروشی دلخواه خود خرید می‌کنند.

بهره‌مند با بیان اینکه شکر و مواد اولیه با قیمت آزاد به دست قنادان می‌رسد خاطرنشان کرد: تا به امروز در هیچ قنادی شکر با نرخ دولتی عرضه نشده و مواد اولیه مصرفی با قیمت آزاد به وفور در بازار یافت می‌شود و کمبودی در بازار نداریم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های بهاره برای تامین شیرینی و شکلات شب عید گفت: عرضه شیرینی در نمایشگاه‌های بهاره زیاد موفق نبوده و مردم ترجیح می‌دهند شیرینی تازه را از قنادی‌ها تهیه کنند.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان با بیان اینکه یک ماه آخر سال برای قنادان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها برای محصولاتی چون شیرینی و شکلات باید به صورت رقابتی و تخصصی برگزار شود.

وی افزود: درصورتی که تولیدکنندگان معتبر محصولات خود را در نمایشگاه‌های تخصصی ارائه دهند، تعیین قیمت در بین برندهای مطرح رقابتی شده و با قیمت و کیفیت مناسب به دست مصرف کننده خواهد رسید.

بهره‌مند در انتها بیان کرد: نظارت بر اجناس عرضه شده در نمایشگاه‌ها از سوی اتاق اصناف خواهد بود و قیمت گذاری اجناس در این نمایشگاه‌ها نیز از سوی اتاق اصناف مورد تایید باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *