محموله 12 میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر توقیف شد/ "ال ای دی ها" به مقصد نرسید

12:45 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۳۳۷
رئیس پلیس آگاهی بوشهرگفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی سه دستگاه تریلر حامل لامپ های "ال ای دی" و "رول کاغذ" به ارزش 12 میلیارد و 192 میلیون ریال توقیف شد.
محموله 12 میلیاردی کالای قاچاق در بوشهر توقیف شد/ به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ فرج شجاعی، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق و برخورد با قاچاقچیان، ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی متوجه شدند، افرادی با کم اظهاری و اسناد مغایر با حجم واقعی کالا، قصد انتقال یک محموله بزرگ توسط سه دستگاه تریلر به خارج از استان را دارند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ شجاعی خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس این سه دستگاه کشنده تریلر پس از شناسایی و توقیف برای بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه محموله های قاچاق کشف شده شامل؛ ۲۵۳ کارتن لامپ "ال ای دی"  به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال و 681 کارتن رول "کاغذ دیواری" به ارزش 9 میلیارد و 692 میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: در این رابطه پنج متهم دستگیر و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *