نظارت بر کیفیت و قیمت محصولات و خدمات در نوروز 96

11:45 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۳۱۱
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت:در ایام نوروز 96 بر کیفیت و قیمت محصولات و خدماتی که در این ایام ارائه می‌شود نظارت خواهد شد.
نظارت بر کیفیت و قیمت محصولات و خدمات در نوروز 96به گزارش گروه جامعه ،زهرا احمدی‌پور  در حاشیه بازدید از بافت تاریخی استان سمنان گفت:با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که منشور رعایت حقوق شهروندی اعلام شده، نظارت بر کیفیت و قیمت خدمات و محصولات با دقت بیشتری در ایام نوروز 96 انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:در همین راستا، دستورالعملی برای نظارت بر کیفیت تأسیسات گردشگری به ادارات کل استانی و ستاد هماهنگی خدمات سفر ابلاغ شده است.

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد:همچنین شماره تلفن چهاررقمی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردمی در اختیار هم‌وطنان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان از موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است ادامه داد:این استان مدیرکل میراث‌فرهنگی پرتحرکی دارد که در بخش اقتصاد مقاومتی و توسعه استان فعال است.

احمدی‌پور گفت:تلاش و قصد ما این است که استان سمنان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم و این مهم جز با ایجاد اقامتگاه‌های مناسب و تأسیسات گردشگریِ درخور شأن استان فراهم نمی‌شود.

وی ادامه داد:سفر یک‌روزه ما به استان سمنان برای آشنایی با ظرفیت‌های استان و کمک به افزایش گردشگرپذیری این استان، در ایام نوروز 96 و در طول سال، انجام شده است.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *