پیکر سرگرد علی حسن بخردان دانشجوی شهید دانشگاه علمی کاربردی تشییع شد

10:26 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۲۳۹
پیکر سرگرد علی حسن بخردان دانشجوی شهید دانشگاه جامع علمی کاربردی که در درگیری با قاچاقچیان و اشرار به شهادت رسیده بود، تشییع شد.
به گزارش گروه جامعه ، شهید علی حسن بخردان دانشجوی رشته پدافند غیرعامل مقطع کارشناسی مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی استان فارس بود که در درگیری با قاچاقچیان و اشرار به شهادت رسید.

‌سرهنگ محمد رستمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بستک در حاشیه این مراسم گفت: شهید بخردان از نیروهای مومن، فعال و تلاش‌گر بود که در تمامی ماموریت‌ها حضور داشت و برخورد جدی با سوداگران مرگ داشت.

وی بابیان اینکه شهید بخردان از نیروهای چشمگیر در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بود، در خصوص درگیری و شهادت وی، تصریح کرد: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین گشت زنی به همراه یکی از کارکنان انتظامی در منطقه محل ماموریت خویش در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برادر این شهید نیز در حاشیه مراسم تشییع برادر شهید خود گفت: برادرم جان خود را در راه اطلاعات از فرامین مقام معظم رهبری و مردم در طبق اخلاص قرار داد و همواره خود را مطیع امر رهبری و حافظ جان و مال مردم می‌دانست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *