پست اینستاگرامی شبنم مقدمی برای حفظ گونه های در حال انقراض

10:09 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۲۱۸
شبنم مقدمی در خصوص پلنگ ماده ای که در گیلان دچار آسیب شده بود و در تهران مورد عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص پلنگ ماده ای که در گیلان دچار آسیب شدید شده بود و در تهران مورد عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد.

پلنگ آسیب‌دیده رودسر  پس از انتقال به تهران علی‌رغم توصیه دامپزشک پردیسان مبنی بر لزوم معدوم‌سازی، به درخواست سازمان حفاظت محیط زیست در یک بیمارستان دامپزشکی خصوصی مورد عمل جراحی ستون مهره‌ها قرار گرفت. 

 آرزو در هفتمین روز پس از عمل جراحی توانست راه برود و در نتیجه موجی از شادمانی در میان علاقه‌مندان حیات وحش پدید آورد.

شبنم مقدمی در دو پست اخیر خود به این موضوع پرداخته است که در زیر مشاهده می کنید:

اين طفلكِ مادر مرده...نامش آرزوست...چندي پيش ،به تله افتاده و به قصدِ كشت كتك خورده بود...اقبالش بلند بود كه پيدا و مداوايش كردند...به هوش است...و زنده...اما من در نگاهش غم و ترس مي بينم...گويي كه مي داند،آرامشي در كار نيست با اين اشرف مخلوقات...كه ماييم.

پست اینستاگرامی شبنم مقدمی برای حفظ گونه های در حال انقراض


توضيح براي پستِ پيشين:
در پاسخ به دوستاني كه گفته اند،اين حيوان ،به اقتضاي طبيعتش،ممكن است به انسان و يا گله هاي احشام حمله كند و آسيب و زيان برساند،عرض مي كنم،حيواني كه به تله افتاده،توانِ آسيب رساندن ندارد!...مي شود به جاي خرد كردنِ ستون ِ فقراتش با بيل و كلنگ! مأموران محيط زيست را خبر كرد !...كسي اينجا از حمايتِ افراطي از حقوقِ حيوانات حرفي نزده ...كسي نگفته بگذاريم حيوانات،انسانها را بخورند!! اصلِ مطلب،چيز ديگري ست...نياكانِ روستا نشينِ ما،كه به حكمِ شيوهء زندگي ،بسيار بيش از ما با اقسامِ وحوش سروكار داشته اند،آيا همه را مي كشتند و مي آزردند؟!! اگر چنين مي بود كه آنها نسلِ اينها را برانداخته بودند نه ما.

پست اینستاگرامی شبنم مقدمی برای حفظ گونه های در حال انقراض




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *