استقلال مفت بازی را از دست داد/ تیم‌های حرفه‌ای روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنند

8:59 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۱۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مفت بازی را از دست داد. آنها باید می‌دانستند که لیگ قهرمانان آسیا با لیگ خودمان بسیار متفاوت است.
سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شکست 2 بر یک استقلال برابر الاهلی امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال مفت بازی را از دست داد. استقلالی‌ها باید می‌دانستند که لیگ قهرمانان آسیا با لیگ خودمان بسیار متفاوت است. باید برای این بازی توان، انرژی و تمرکز بیشتری صرف می‌کردند.

وی افزود: نکته‌ای که کادر فنی استقلال باید به آن توجه ویژه‌ای می‌کرد، بحث انگیزشی بود. بازیکنان باید از نظر روحی و روانی کاملا برای لیگ قهرمانان آماده می‌شدند.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: اگر شما برای مساوی به میدان می‌روید باید در یک سوم میانی جمع شوید اما اگر می‌خواهید سه امتیاز بازی را بگیرید باید از جلو پرس کنید. استقلال نباید مقابل تیمی مثل الاهلی انقدر باز‌، بازی می‌کرد. الاهلی روی ضربات ایستگاهی بسیار حرفه‌ای بود اما در سوی مقابل استقلالی‌ها اصلا تمرکز نداشتند.

دین‌محمدی در پایان گفت: تیم‌های حرفه‌ای روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنند. ببینید که روی صحته گل اول،‌ بازیکن الاهلی از کجا حرکت کرد و گل زد. کادر فنی استقلال باید آنالیز دقیق‌تری انجام‌ می‌داد و روی تیر یک،‌ از بازیکن کوتاه‌زن استفاده می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم مربیان استقلال بتوانند بازیکنان را از نظر روحی برای بازی بعدی آماده کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *