کشف محموله 11 میلیارد ریالی تلفن همراه قاچاق

16:00 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۰۱۵
فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف 417 دستگاه گوشی و 77 عدد ساعت مچی هوشمند با قابلیت های تلفن همراه به ارزش 11 میلیارد ریال در شهرستان جوانرود خبر داد.
کشف محموله 11 میلیارد ریالی تلفن همراه قاچاقبه گزارش گروه جامعه ،سردار "منوچهر امان اللهی"گفت: عوامل انتظامی شهرستان جوانرود با رصد اطلاعاتی و کنترل قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند محل دپوی یک محموله بزرگ گوشی قاچاق را شناسایی کنند.

وی افزود: اکیپی از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی به محل انبار گوشی‌های قاچاق اعزام و موفق به دستگیری فرد قاچاقچی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهم 33 ساله، 417 دستگاه گوشی و 77 عدد ساعت مچی هوشمند با قابلیت های تلفن همراه را در این انبار دپو کرده بود تا در فرصت مناسب و به صورت جزئی در سطح استان توزیع کند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از 11 میلیارد ریال برآوردشده است.

وی ضمن هشدار به اخلالگران نظام اقتصادی کشور، افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاقچیان کالا و ارز از اولویت‌های انتظامی استان است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *