تلاش تشکل‌ها برای حفظ محیط زیست گلستان

17:25 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۹۹۶
مدیرکل محیط زیست گلستان گفت: مدیریت دانش، رهاسازی پلنگ در زیستگاه، ارزش گذاری تالاب ها، مدیریت زیست بومی تالاب و پروژه‌ی تحقیقاتی پارک ملی گلستان را در نمایشگاه محیط زیست ارائه می‌کنیم.
به گزارش گروه جامعه ، مدیر کل محیط زیست استان  گلستان گفت: دو گروه از صنایع سبز استان که به عنوان صنعت سبز برگزیده شده اند در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

اسماعیل مهاجر افزود: اداره کل محیط زیست استان گلستان عملکرد سه ساله ی خود را در نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: طرح ها و پروژه هایی که اجرا کردیم از جمله مدیریت دانش، رهاسازی پلنگ ایرانی در زیستگاه خودش، ارزش گذاری تالاب ها، مدیریت زیست بومی تالاب و پروژه‌ی تحقیقاتی پارک ملی گلستان توسط همکاران ما در غرفه ی استان در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مهاجر در ادامه به حضور فعال و گسترده ی سمن ها  اشاره کرد و گفت: تشکل ها در این سه سال کارهای عظیم و بسیار خوبی در حوزه ی محیط زیست طبیعی و انسانی انجام داده اند که از جمله ی آنها تجمعاتی برای جلوگیری از تخریب،برگزاری سمینارها و کلاسهای آموزشی، طرح جنگلانه و بسیاری از موارد دیگر است که در نمایشگاه به نمایش علاقمندان به این حوزه خواهند گذاشت.

وی در پایان گفت: اداره کل محیط زیست استان گلستان در نمایشگاه به همراه گروههای صنعتی و تشکل ها تمام تلاش خود را برای جلب و جذب مردم برای حفاظت محیط زیست خواهد کرد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران از ششم تا نهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و حضور همه علاقمندان در این نمایشگاه آزاد است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *