رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقلال خوزستان چراغ نخست را روشن کرد/ الفتح اولین قربانی

14:36 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۹۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفتح عربستان رفت که این بازی با پیروزی نماینده ایران به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال خوزستان در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان به مصاف الفتح عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا چراغ اول را برای فوتبال ایران روشن کند.
 
دقیقه 24: کرنر ارسالی بازیکنان استقلال خوزستان با ضربه سر محمد طیبی همراه شد اما حاصلی نداشت.
 
دقیقه 30: نوح الموسی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 37: سانتر بازیکنان استقلال خوزستان با ضربه سر حسن بیت‌سعید همراه بود که ضربه آرام او پس از برخورد به زمین در دستان دروازه‌بان الفتح قرار گرقت.
 
دقیقه 42: پیمان شیرزادی در حال مشایعت توپ بود که با وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان تیم خودی برخورد کرد و برای لحظاتی روی زمین افتاد.
 
نیمه دوم
 
دقیقه 48: شوت زیبای بیت‌سعید از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان الفتح با نوک انگشتان خود از زیر طاق بیرون کشید و به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 49: کرنر ارسالی بازیکنان استقلال خوزستان در محوطه شش‌قدم و مقابل دروازه‌خالی به پای مهدی مؤمنی خورد و در ادامه هم راهی به دروازه پیدا نکرد.
 
دقیقه 50: الحمد هم از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
 
دقیقه 56: کرنر ارسالی بیت‌سعید با خروج اشتباه دروازه‌بان الفتح همراه بود اما ضربه سر عاشوری با فاصله کمی به بیرون رفت.
 
دقیقه 62: بیت‌سعید در حالی که می‌توانست به آرش افشین پاس دهد، به سمت دروازه چرخید و ضربه‌ای را با پای چپ روانه دروازه کرد که در اختیار دروازه‌بان الفتح قرار گرفت.
 
دقیقه 64: الفتح می‌توانست با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را باز کند که دانیا ماهینی توپ را از روی خط برگرداند.
 
دقیقه 70: مهدی مؤمنی اولین بازیکن اخطاری استقلال بود.
 
دقیقه 72: فرشاد سالاروند هم نام خود را در فهرست اخطاری‌های این بازی ثبت کرد.
 
دقیقه 73: سید سیروس پورموسوی دو تعویض به صورت همزمان انجام داد و مهدی زبیدی و سلمان بحرانی را به ترتیب به جای آلویس نانگ و آرش افشین به زمین فرستاد.
 
دقیقه 80 (گل): کرنرهای متعدد بازیکنان استقلال خوزستان سرانجام نتیجه داد و ابوالفضل علایی موفق شد با ضربه سر دروازه الفتح را باز کند.
 
دقیقه 84: علی‌اصغر عاشوری برای لحظاتی دچار مصدومیت شد و بیرون رفت اما دوباره به بازی برگشت.
 
ترکیب استقلال خوزستان:
 
وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزاد، فرشاد سالاروند، مهدی مؤمنی (87-مصطفی ماهی)، علی‌اصغر عاشوری، آلویس نانگ (73-مهدی زبیدی)، آرش افشین (73-سلمان بحرانی) و حسن بیت‌سعید. 
 
ترکیب الفتح عربستان:
 
علی المزیدی، ماجد هزازی، عبدالله الدوسری، علی آل بلیهی، عبدالله العمار، ریاض شراحیلی (60-اوکرا)، نوح الموسی، حمد الحمد، توفیق بوحیمد (78-حمدان)، ناتان جونیور و علی الزقعان (61-عبدالقادر الوسلاتی)
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *