تصمیم گیری نهایی برای طرح های باقی مانده در پارلمان پایتخت/لیست انتخاباتی هنوز نهایی نشده است

8:10 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۸۸۱
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهم ترین لایحه شورای شهر تهران در روزهای پایانی سال، لایحه بودجه شهرداری بود که خوشبختانه این لایحه به تصویب رسید.

رد صلاحیت اعضای شورای چهارم شهر تهران بعید است/ تصمیم گیری نهایی برای طرح های باقی مانده در پارلمان پایتختابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: تصمیم گیری در رابطه با لیست ارائه شده از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهرستان ها و شورای شهر تهران هنوز نهایی نشده است.

وی افزود: پس از توافقات صورت گرفته و پس از بررسی وضعیت، در روزهای منتهی به انتخابات شورای شهر، لیست جریان های مختلف اعلام می شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه هنوز توافقی در رابطه با اعلام لیست اصولگرایان برای انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران صورت نگرفته است اظهارکرد: بزرگان جریان اصولگرایی کشور هنوز در رابطه با اعلام لیست نهایی این جریان برای انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران به توافق نرسیده اند.

قناعتی در خصوص طرح ها و لوایح باقی مانده در هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: مهم ترین لایحه شورای شهر تهران در روزهای پایانی سال، لایحه بودجه شهرداری بود که خوشبختانه این لایحه به تصویب رسید و سایر طرح ها و لوایح باقی مانده به بخش های خدماتی مربوط می شود.

وی تاکید کرد: تصمیم گیری نهایی در رابطه با نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو و رای گیری در این رابطه نیز طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد و طرح ویژه ای که تصمیم گیری در رابطه با آن اولویت داشته باشد در شورای شهر تهران باقی نخواهد ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *