مسئولیت های اجتماعی همراه با سازمان ها و مردم

11:00 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۸۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در برنامه "خونه خوبه" چنین مطرح شد که هر یک از سازمان ها مسئولیت اجتماعی بر عهده دارند اما بسیاری اوقات این مسئولیت ها را برای تطهیر خود می پذیرند و عملی می کنند.
به گزارش گروه فرهنگی ، برنامه "خونه خوبه" به تهیه کنندگی علی برزو رفیع پور و حبیب میدانچی که هر شب ساعت 18:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود شب گذشته میزبان دکتر امیر روشن بخش قنبری عضو شورای راهبردی دبیرخانه مسئولیت اجتماعی بود؛ در بخش گفت و گوی  ویژه،  میدانچی مجری کارشناس خونه خوبه با دکتر قنبری راجع به مبحث مسئولیت اجتماعی نهادها، سازمان ها و مردم صحبت کرد.

بر همین اساس هر یک از سازمان ها مسئولیت اجتماعی بر عهده دارند اما بسیاری اوقات این مسئولیت ها را برای تطهیر خود می پذیرند و عملی می کنند. به عنوان مثال یک کارخانه تولید خودرو به جای تمرکز صد در صدی روی تولید خودروی با کیفیت به موارد دیگر مانند ساخت مدرسه یا مسائل زیست محیطی می پردازد، این اعمال اسمش مسئولیت اجتماعی نیست.

سر فصل مسئولیت اجتماعی انجام وظایف درست و اصلی هر سازمان است بنابراین هر سازمان و نهادی می تواند به بهتر شدن اجرای مسئولیت های اجتماعی کمک کرده و در این عرصه فعال هم باشد.

با توجه به موضوعات مطرح شده در گفت و گوی ویژه «خونه خوبه» می توان به این بعد از مسئولیت اجتماعی نیز توجه داشت که مردم در این حیطه نقش بسزایی دارند چرا که می بایست یکدیگر را حمایت کنند زیرا بسیاری از مشکلات در عرصه های گوناگون با کمک و یاری مردم حل شدنی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *