آجرلو: با شجاعت عذر‌خواهی می‌کنم، سهل‌انگاری از خودمان بود/ همیشه با قلعه‌نویی کار می‌کنم

9:29 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۸۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من و امیر قلعه‌نویی و از همدیگر از حمایت کردیم و بنده با همیشه با قلعه‌نویی کار می‌کنم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مصطفی آجورلو در گفت‌و‌گویی در خصوص محرومیت باشگاه تراکتورسازی از سوی فیفا اظهار داشت: قبل از هر چیزی بهتر است بگویم که بد اخلاقی است مدیران سال‌های قبل باشگاه را مقصر بدانیم و انگشت اتهامات را به سمت مدیران قبل دراز کنیم.

مشکل تراکتورسازی در تمام باشگاه‌های ایران وجود دارد

وی ادامه داد: مشکل باشگاه تراکتورسازی در تمام باشگاه‌های ایران وجود دارد، حتی در روزهای گذشته وزیر ورزش و جوانان با بنده تماس گرفتند و من به او گفتم که این مسئله را تمام باشگاه‌های ایرانی دارند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: به نظر من باید نباید این موضوع را به گردن همدیگر بندازیم و بهترین راه حل، همدل شدن تمامی مسئولان ورزشی استان آذربایجان شرقی و فدارسیون است که می‌تواند بهترین راه حل برای رفع موضوع باشگاه تراکتورسازی باشد.

با شجاعت از مردم عذرخواهی می‌کنم

آجورلو خاطرنشان کرد: با شجاعت از مردم عذرخواهی می‌کنم. اصلی‌ترین نقش در محرومیت تراکتورسازی متوجه سهل‌انگاری کارکنان باشگاه تراکتورسازی است. من از امام (ره) یاد گرفتم که باید از مردم بابت اشتباهات عذرخواهی کنم.

خرابه‌ای را تحویل گرفتم

وی افزود: من یک خرابه را تحویل گرفتم، حتی مسئولان سال قبل باشگاه در مصاحبه‌ای عنوان کردند که باشگاه تراکتورسازی را به آجورلو تحویل ندادند. من در مواقع زیادی سکوت کردم. من در انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال با تاج رقیب بودم اما او حالا درست یا نادرست، رئیس فدارسیون فوتبال ایران است و باید مشکلات تیم‌ها را حل کند.
 
جلوی خطر کسر 18 امتیاز از سوی فیفا را گرفتیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: با کمک مسئولان حقوقی و بین‌الملل باشگاه توانستیم جلوی خطر کسر 18 امتیاز از سوی فیفا را بگیریم و من در این خصوص سعی کردم از بهترین‌ها کمک بگیرم، حتی معاون حقوقی قبل باشگاه هم بخاطر سهل‌انگاری دیگر در باشگاه تراکتورسازی فعالیتی ندارد.

 5 میلیارد تومان بدهی داشتیم

آجورلو در رابطه با بدهی‌های سال‌های قبل تراکتورسازی گفت: بدهی بازیکنان و اعضای کادرفنی تراکتورسازی در سال‌های قبل نزدیک 5 میلیارد تومان بوده است، در حال حاضر هم حدود 500 میلیون به بازیکنان خارجی بدهی داریم، نزدیک 7 میلیارد تومان به آژانس‌های هوایی و زمینی، هتل‌ها و بقیه موارد دیگر بدهی داریم، مردم بگویند من چکار کنم؟

وی تصریح کرد: تا بدین لحظه من حدود 15 میلیارد تومان برای باشگاه درآمدزایی کردم، هزینه سال جاری تیم هم حدود 25 میلیارد تومان است. من را فرستادند که این باشگاه تبریزی را به بخش خصوصی منتقل کنم. آجورلو واقعاً تنهاست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: حدود 120 میلیارد تومان هزینه کل باشگاه تراکتورسازی است و من همه تلاشم را می‌کنم تا این باشگاه را به بخش خصوصی منتقل کنم که البته صحبت‌هایی هم با بعضی از اشخاص شده است.

هیچ مبلغی از سپاه و تراکتورسازی نگرفتم

آجورلو افزود: در زمان مدیریت من، بنده هیچ مبلغی از سپاه و شرکت تراکتورسازی دریافت نکردم و تلاشم این است که فوتبال آذربایجانی را، آذربایجانی‌تر کنم.

همیشه با قلعه‌نویی کار می‌کنم

وی در پایان صحبت‌هایش اشاره‌ای به سرمربی تیم داشت و خاطر نشان کرد: من و امیر قلعه‌نویی مثل 2 برادر هستیم که از همدیگر از حمایت کردیم و بنده با همیشه با قلعه‌نویی کار می‌کنم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *