منطقه آزاد سیستان پل ارتباطی و اتصال چابهار به "افغانستان" است

23:26 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۷۷۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: منطقه آزاد سیستان پل مهم ارتباطی و راه مناسب برای اتصال بندر استراتژیک چابهار به کشور افغانستان است.
منطقه آزاد سیستان پل ارتباطی و اتصال چابهار به به گزارش سرویس بین الملل عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: یکی از اهداف تاسیس سازمان منطقه آزاد چابهار ارتباط تجاری و اقتصادی با افغانستان است که تنها راه آن و تسریع در کارها ایجاد منطقه آزاد در شمال استان سیستان و بلوچستان در منطقه سیستان است.
 
کردی افزود: منطقه آزاد چابهار پلی برای ترانزیت و تجارت سرمایه‌گذاران افغانستان است و می‌تواند این کشور محصور در خشکی را به آب های اقیانوسی متصل کند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: منطقه آزاد سیستان پل مهم ارتباطی و راه مناسب برای اتصال بندر استراتژیک چابهار به کشور افغانستان و توسعه محور ترانزیتی چابهار- زاهدان- میلک و مکمل منطقه آزاد چابهار است.
 
ایرنا به نقل از کردی نوشت: چابهار بعنوان کانون فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در سواحل مکران نقش مهمی در ترانزیت و حمل و نقل کشورهای منطقه و کاهش هزینه‌ها برای جابجایی کالا دارد.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *