رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقابل پرسپولیس با ستاره‌های الهلال در عمان/ جدال ذوب‌آهن بحران‌زده با بهترین بازیکن آسیا

0:01 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۱۷۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه‌شنبه) به مصاف الهلال عربستان می‌رود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 فردا (سه‌شنبه) به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این دیدار میزبان محسوب می‌شوند اما به دلیل شیطنت‌ عربستانی‌ها، باید در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط عمان پذیرای تیم عربستانی باشند.

سرخ‌پوشان هر چند در آخرین دیدار لیگ برتری خود مقابل سپاهان پیروز شده‌اند اما هنوز فشار شکست در دربی 84 را روی خود احساس می‌کنند. مهم‌ترین نکته این دیدار ابهام در حضور مهدی طارمی است. بهترین گلزن پرسپولیس در آخرین دیدار آسیایی تیمش مقابل همین تیم الهلال از زمین مسابقه اخراج شد و محرومیت خود را در لیگ برتر ایران سپری کرد اما حالا گفته می‌شود این محرومیت باید در لیگ قهرمانان اعمال شود.

الهلال، نایب‌قهرمان فصل گذشته و صدرنشین کنونی سوپرلیگ عربستان است. سرمربی این تیم رامون دیاز، مربی مشهور و البته گران‌قیمت آرژانتینی است که پیش از این هدایت تیم ملی پاراگوئه را بر عهده داشت.
 
لئو بوناتینی، مهاجم 22 ساله برزیلی یکی از بهترین بازیکنان الهلال است که از لیگ برتر پرتغال به این تیم آمده است. یاسر القحطانی، مهاجم نامدار عربستانی کاپیتان الهلال است و کارلوس ادواردو، هافبک پیشین پورتو پرتغال و نیکولاس میلسی اوروگوئه‌ای دیگر بازیکنان شاخص این تیم محسوب می‌شوند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *