سریال فرار از زندان قسمت چهاردهم + فیلم

10:00 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۰۹۶۱
خبرگزاری میزان-سریال فرار از زندان قسمت چهاردهم از فصل یک را مشاهده می‌کنید.
سریال مجموعه تلویزیونی "فرار از زندان" (Prison Break) محصول آمریکا و  در ژانر اکشن، جنایی، درام و تریلر یکی از مهیج ترین سریال های تلویزیونی در دهه اخیر شناخته می‌شود با هنرنمایی دوبلورهای ایرانی جذابیت دو چندان یافته است که در شبکه نمایش شب ها ساعت 23 پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 6 صبح تکرار خواهد شد.

بسیاری از مخاطبان، به دلیل ساعت پخش سریال فرار از زندان در تلویزیون، فرصت تماشای این فیلم را ندارند، از این‌رو گروه چند رسانه ای  در نظر دارد تا مجموعه تلویزیونی فرار از زندان را منتشر کند و علاقمندان به این مجموعه  تلویزیونی می توانند بخش های مختلف آن را در میزان مشاهده و دانلود کنند.

قسمت های سریال فرار از زندان 1، روزانه منتشر خواهد شد و مخاطبان محترم می‌توانند هر قسمت را بصورت جداگانه رایگان دانلود کنند.

فرار از زندان (به انگلیسی: Prison Break) مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی ساخته پل شیورینگ است. این سریال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. 

داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. 

تهیه‌کنندگان این سریال شرکت آدلستین پاروز و فاکس قرن بیستم بودند. در کنار پل شیورینگ که خالق این اثر است، مت اولمستد، کوین هوکس، مارتی آدلستین، دان پاروز، نیل اچ. موریتز و برت رتنر سازندگان اختصاصی این سریال هستند. هم‌چنین برت رتنر کارگردان اولین قسمت این مجموعه بود. موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخته است و در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد.

برای دیدن قسمت‌های قبلی این سریال (قسمت سیزدهم) در اینجا کلیک کنید.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']

دانلود


var player = videojs('player_611854_1009715',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/1009715',{},function (data) {}); }));

دانلود


سریال فرار از زندان قسمت چهاردهم + فیلم






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *