سرقت از 730 خانه در شرق تهران/دستگیری مالخری که برنج دزدی می خرید

13:15 - 29 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۸۰۷
رئیس كلانتری144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری یکی ازمالخران باند متلاشی شده سرقت اماکن خصوصی و انباری شرق تهران به همراه کشف اموال مسروقه خبرداد.
اعترافات اعضای باند سرقت از 730 خانه در تهران/دستگیری مالخری که برنج دزدی می خریدبه گزارش گروه جامعه ،رئیس كلانتری144 جوادیه تهرانپارس گفت: در پی دستگیری یک باند سارقین اماکن خصوصی شرق تهران و اقرار آنها جمعا به هفتصد و سی فقره سرقت اماکن خصوصی، جهت بررسی بیشتر تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران شدند.

اعضای این باند  یکی از مالخران اموال مسروقه خود را بنام ح.ن و سازنده چند عدد کلید که اکثر قفلها را باز می کرد معرفی  کردند. با توجه به انهدام باند سارقین اماکن، عوامل تجسس کلانتری ۱۴۴ با تحقیقات و وقت گذاری مستمر آدرس محل حضور مالخر در خیابان درختی شناسایی و با هماهنگی دادیار جانشین  دادسرای ناحیه چهار رسالت که دستور دستگیری و ورود به مخفیگاه مالخر را صادرشد.

عوامل تجسس طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و جهت بررسی تخصصی به کلانتری منتقل کردند. 

در تحقیقات انجام شده متهم  41 ساله  با اقرار به بزه انتسابی بیان داشت قبول دارم و تاکنون یک تن (هزار کیلو) برنج مسروقه از این باند سرقت  خریداری و مجددا همه را فروخته ام و صد کیلو از آنها باقی مانده که در انباری منزل مادرم  در آدرس خیابان درختی است که عوامل تجسس در محل حاضر و چهار کیسه بیست و پنج کیلویی برنج ایرانی کشف و به کلانتری منتقل شد. 

با دستگیری این مالخر،تحقیقات بیشتر از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد. 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: سرقت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *