رونمایی از سایت "مثالین" در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی

12:02 - 29 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۷۷۴
مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع‌دستی از رونمایی سایت «مثالین» هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی (عیدانه) خبر داد.
رونمایی از سایت به گزارش گروه جامعه ، پویا محمودیان گفت:امروز شاهد رونمایی از سایت ”مثالین" خواهیم بود. این سایت یکی از ابزار‌های کمک‌کننده به تجارت الکترونیک در صنایع‌دستی به‌حساب می‌آید.

دبیر برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با اشاره به مهمانان این مراسم گفت:این سایت به‌عنوان تأمین‌کننده صنایع‌دستی عمل می‌کند و بنابراین در رونمایی از این سایت صاحبان این کسب‌وکار، مدیران ارشد و مدیران سایت دیجی‌کالا (سایت همکار) و دیگر صاحبان کسب‌وکار‌های تجارت الکترونیک حضور پیدا می‌کنند.

محمودیان با اشاره به دعوت‌شدگان به این نمایشگاه افزود:بیست‌‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی میزبان مسئولان، مدیران ارشد، وزرا و نمایندگان مجلس شورای بوده است.

وی ادامه داد:این نمایشگاه همچنین میزبان غدا هیجاوی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی آسیا و اقیانوسیه از کویت و فدریکو رنستو مسئول نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی میلان (بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه صنایع‌دستی در اتحادیه اروپا) است.

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی (عیدانه) با حضور 31 استان کشور از 28 بهمن تا 1 اسفند، از ساعت 10 تا 16، در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران درحال برگزاری است.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *