مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری «خط سرخ منا» منتشر شد

12:45 - 29 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۶۲۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا شامل آثار كاریكاتور، تصویرسازی و عكس منتشر شد.
به گزارش گروه فرهنگی ، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری «خط سرخ منا» توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری در شمارگان 1000 نسخه و در 72 صفحه مصور و رنگی چاپ و منتشر شده است.

وی ادامه داد: مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری «خط سرخ منا» از میان آثار ارسالی به یادواره ادبی هنری خط سرخ منا كه در شهریورماه سال جاری توسط حوزه هنری استان برگزار شد، برگزیده شده است.

میلانی خاطرنشان كرد: كتاب فوق دربردارنده 40 اثر كاریكاتور، 10 اثر تصویر سازی، 5 اثر پوستر و 3 اثر عكس از هنرمندان سراسر كشور است.

وی تصریح كرد: در زمان برگزاری این یادواره، ۷۴۸ اثر از سراسر كشور به دبیرخانه یادواره خط سرخ منا در رشته‌های فیلم‌های موبایلی، عكس، تصویرسازی، كاریكاتور، گرافیك، شعر و داستان ارسال شده بود كه از میان این آثار 58 اثر در رشته های كاریكاتور، تصویرسازی و عكس انتخاب و در قالب مجموعه آثار تجسمی یادواره سراسری خط سرخ منا چاپ و منتشر شدند.

میلانی اضافه كرد: در روزهای آینده شاهد چاپ و انتشار مجموعه آثار ادبی یادواره سراسری خط سرخ منا شامل شعر و داستان خواهیم بود.

گفتنی است یادواره سراسری ادبی هنری «خط سرخ منا» هم‌زمان با اولین سالروز فاجعه منا در شهریورماه سال جاری توسط حوزه هنری استان و با همكاری سازمان حج و زیارت استان برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *