رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار 20 هزار نفر از کارکنان نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران/ رونمایی از اولین موتور برون نصب دریایی با نام توس توسط وزیر دفاع

8:30 - 29 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۲۰۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد.
-گروه سیاسی: در طول هفته ای که گذشت، خبرهای مهم و اظهارنظرهای حساسی از سوی فرماندهان نظامی کشورمان بیان شد که در ادامه مهمترین این خبرها را می خوانید:

تجهیز نیروهای مسلح به آخرین فناوری‌های دفاعی

جانشين وزير دفاع گفت: وزارت دفاع با تجهیز نیروهای مسلح مقتدر به آخرین دستاوردها و فناوری های جدید دفاعی، سد پولادینی را در برابر دشمنان نظام اسلامی ایجاد کرده است. (بیشتر بخوانید)

جزر و مدهای سیاسی تغییری در توان موشکی ما ایجاد نمی کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران تابع جزر و مدهای سیاسی عالم قرار ندارد. (بیشتر بخوانید)

مثلث شرارت در مقابل ایران تهدید نظامی جدی ایجاد نمی کند

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مثلث شرارت ( آمریکا، انگلیس و اسرائیل غاصب) نمی تواند در مقابل ایران تهدید نظامی جدی ایجاد کند. (بیشتر بخوانید)

استقرار 20 هزار نفر از کارکنان نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نداجا به عنوان پیشرو برای آبادانی سواحل مکران به آن جا اعزام شد و تا به حال 20 هزار نفر از کارکنان این نیرو در سواحل مکران استقرار پیدا کرده‌اند. (بیشتر بخوانید)

امکان مداخله دیگران در بنیه دفاعی کشورمان را نخواهیم داد

معاون پارلمانی وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران براساس اولویت‌های خود اقدامات لازم را در بعد دفاعی و نظامی انجام می‌دهد. (بیشتر بخوانید)

جزئیاتی از افتتاح چندین پروژه بزرگ سپاه در روزهای آینده

سخنگوی سپاه از افتتاح چندین پروژه سازندگی و محرومیت زدایی در استان‌های جنوبی و شرقی کشور توسط فرمانده کل سپاه در روزهای آینده خبر داد. (بیشتر بخوانید)

تکاوران ارتش، کشتی ایرانی را از دست دزدان دریایی نجات دادند

تعداد 11 فروند قایق تندرو دزدان دریایی سومالیایی، قصد تعرض به کشتی تجاری ایران را داشتند که با حضور به موقع تکاوران ناوگروه 44 نداجا متواری شدند. (بیشتر بخوانید)

فرمانده معظم کل قوا از عملکرد نیروی هوایی ارتش رضایت دارند و آن را تحسین می‌کنند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دیدگاه فرماندهی معظم کل قوا نسبت به نیروی هوایی شاخص ارزیابی ما در این نیروی الهی است و خداوند را شاکریم و افتخار می کنیم که معظم له از عملکرد نهاجا رضایت دارند و آن را تحسین می کنند. (بیشتر بخوانید)

وزیر دفاع از اولین موتور برون نصب دریایی با نام توس رونمایی کرد

اولین موتور برون نصب دریایی با نام توس با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رونمایی شد. (بیشتر بخوانید)

نهمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح ‌برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: نهمین جشنواره جوان سرباز و همایش فرماندهان نمونه با تقدیر از سربازان و فرماندها‌ن برتر ‌به میزبانی نیروهای مسلح ‌برگزار می‌شود.‌ (بیشتر بخوانید)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *