اعتراف زن سارق به سرقت کیف معلمان مدارس

5:10 - 27 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۹۴۶
تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان "ساوجبلاغ" ، یک سارق زن اماکن عمومی با 50 فقره سرقت دستگير شد.
اعتراف زن سارق به سرقت کیف معلمان مدارسسرهنگ احمد جبارپور فرمانده انتظامي شهرستان" ساوجبلاغ"، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در مدارس این شهرستان مبنی بر به سرقت رفتن کیف دستی دبیران از دفتر مدارس، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامی با بهره گیری از منابع اطلاعاتی و با به دست آوردن سرنخ هایی از طریق دوربین مدار بسته و تحقیقات گسترده محلی و رصد فعالیت سارقان زن حوزه استحفاظی، موفق شدند یک متهم زن 39 ساله را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه وی را دستگير کنند.

اين مقام انتظامي بیان داشت: در بازرسی از منزل وی،50 عدد کیف دستی زنانه کشف شد و پس از انتقال متهمه به پلیس آگاهی ،وی در مراحل تحقیق و بازجویي لب به اعتراف گشود و به 25 فقره سرقت از مدارس و آرایشگاه های زنانه شهرستان "ساوجبلاغ"، "نظرآباد" و"آبیک" اعتراف کرد.

"سرهنگ جبارپور " در ادامه با بیان اینکه در ادامه رسیدگی به پرونده 25 نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مشکوفه تحویل آنان شد، تصریح کرد: وی با آگاهی از اینکه در مدارس، اتاق دبیران به هنگام تدریس در اکثر مواقع خالی بوده و درب آن نیز باز است وارد آنجا می شد و اقدام به سرقت کیف های دستی معلمان می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پايان از شهروندان خواست که نسبت به رعایت موارد حفاظتی، ایمنی و مراقبتی اقدام نمایند و در اماکن عمومی و خصوصی؛ کیف دستی و پول ، وسایل شخصی و اشیای قیمتی خود را در داخل کمد و یا اتاق های بسته گذاشته و از رها کردن آن روی میز و اطراف خودداری نمایند و در صورت مشاهده افراد مشکوک بی تفاوت نبوده و مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ 

برچسب ها: پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *