ریزش آوار ساختمان مسکونی در مشیریه

21:20 - 26 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۹۴۰
بخش زیادی از یک ساختمان سه طبقه مسکونی صبح امروز دچار ریزش شد که خوشبختانه تلفات و خسارت جانی نداشت.
به گزارش گروه جامعه ،به دنبال اعلام حادثه آواریک ساختمان مسکونی درشهرک مشیریه، خیابان صالحی به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 78 و همچنین گروه امداد و نجات 2 این سازمان را به محل حادثه روانه کرد. 

حمیدرضا محسنی افسر آماده منطقه 8 عملیات آتش نشانی تهران درتشریح این حادثه اظهارداشت: پس از رسیدن به محل مشاهده شد که دریک ساختمان سه طبقه مسکونی به دلیل انجام کارهای عمرانی درملک مجاور ناگهان بخش زیادی از آن فروریخته است که بنا به اظهارهمسایگان در زمان وقوع این حادثه کسی داخل ساختمان حضور نداشت.

ریزش آوار ساختمان مسکونی در مشیریه

وی که به همراه نیروهای عملیات در محل حضور یافته بود، افزود: امدادگران آتش نشانی ضمن ایمن سازی محل حادثه، برای اطمینان از درستی اظهارات ساکنان بی درنگ به جستجوی محل آوار پرداختند.

این افسرآماده آتش نشانی با اشاره به این که خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: آتش نشانان به منظور پیشگیری از حوادث دیگر، در خصوص تردد نکردن افراد در اطراف این ساختمان، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان و مالکان ارائه کردند.

ریزش آوار ساختمان مسکونی در مشیریه
محسنی با اعلام این که محل حادثه برای انجام اقدامات بعدی به عوامل شهرداری منطقه سپرده شد، تاکید کرد: علت بروز این حادثه و همچنین برآورد خسارات مالی وارده هم اکنون توسط کارشناسان در حال بررسی است.
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *