صادرات؛ عامل تاثیرگذار در توسعه صنایع کشور

13:59 - 25 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۳۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
لاریجانی با اشاره به ظرفیت کشورهای منطقه برای صادرات محصولات صنعتی از سوی ایران گفت: به طور حتم توجه به مقوله صادرات نقش تاثیرگذاری در توسعه صنایع کشور دارد.
صادرات؛ عامل تاثیرگذار در توسعه صنایع کشور

به گزارش گروه سیاسی ، علی لاریجانی ظهر امروز (دوشنبه 25 بهمن) در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع گفت: به طور حتم توجه به مقوله صادرات نقش تاثیرگذاری در توسعه صنایع کشور دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در شرایط کنونی در استان قم ایجاد و توسعه کارخانه های قطعه سازی است که قطعاً تحقق این مسئله موجب اشتغالزایی در استان می شود.

وی با اشاره به ظرفیت کشورهای منطقه برای صادرات محصولات صنعتی از سوی ایران تصریح کرد: کشور عراق بازار خوبی برای ارائه و فروش محصولات تولیدکنندگان داخلی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حوزه صنعت چاپ و نشر در استان قم گفت: چاپخانه داران در شرایط کنونی با مشکلاتی روبرو هستند که باید در جهت حمایت از این افراد اقدامات لازم صورت بگیرد. البته چاپخانه داران باید وارد عرصه چاپ نوین شوند تا بخشی از مشکلات اقتصادی آنها رفع شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *