رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بارش برف و باران در 27 استان کشور/ هشدار در مورد بارش باران شدید در 7 استان

7:57 - 25 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۱۶۹
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 25 استان کشور طی امروز و فردا خبر داد و گفت: بارش های حداقل هفت استان کشور سیل آسا خواهد بود.
بارش برف و باران در 27 استان کشور/ هشدار در مورد بارش وحشتناک باران در 7 استانمحمد اصغری در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، با اشاره به اینکه امروز اوج بارش های زمستانه را در کشور شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: برای استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه، لرستان، کردستان، بخش هایی از کرمانشاه، آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، گیلان مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، سمنان، بخش هایی از کرمان و همدان بارش برف و باران ادامه دارد. 

وی ادامه داد: برای فردا شدت بارش ها در تمام کشور ادامه داشته و تنها در دو استان قم و مرکزی با پدید آمدن حفره در لایه های ابرها از شدت بارش ها کاسته می شود. 

کارشناس هواشناسی با هشدار به مردم کشور به ویژه برخی استان ها در خصوص بارش باران های سیل آسا، از آنها خواست در حد امکان برخی مناطق را تخلیه یا از خانه های خود خارج نشوند. 

اصغری تاکید کرد: امروز در استان های هرمزگان، بوشهر، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و لرستان شاهد شدید ترین بارش سال های این مناطق خواهیم بود که در این رابطه هشدار های لازم صادر و ادارات و مدارس تعطیل شده است. 

به گفته وی فردا در استان سیستان و بلوچستان شاهد بارش باران خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 


داریوش
|
-
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
خوزستان مخصوصآ اهواز ما در کل بارش خاک دیدیم و خبری هم از باران رحمت الهی نیست
محمد
|
-
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
علیرغم تعطیلی مدارس فارس تا کنون در شیراز فقط چند میلیمتر باران آن هم خیلی آرام آمده است ساعت یازده صبح
توکلی رضا
|
-
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
کا بچه های ابادان از سیل نمیترسن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *