بسیج بوق ها و آن 4 هزار نفر میدان انقلاب!/ پیغام تاج زاده از زندان:کاری که در مصر برای سرنگونی رژیم رخ داده، جنبش نیز باید راه آن را دنبال کند/سر و جان منافقین و بزرگترین سرمایه اسرائیل فدای شورش / مصاحبه ای که هیچگاه تکذیب نشد

12:46 - 24 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۷۲۵
موسوی در راستای برنامه‎های از پیش طراحی شده با هدف القای جعل و تقلب در انتخابات و تشویش اذهان عمومی طبق یک الگوی کودتای رنگی ، خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و هرنتیجه‌ای غیر از آن را نشان دهنده تقلب مطرح کرد و از هیچ تلاشی جهت آماده سازی اذهان برای درگیری و آشوب فرو گذار نکرد.
-گروه سیاسی: معرکه فتنه 88 به حدی برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران جذاب بود که سرکرده های گروهک تروریستی منافقین صراحتا اعلام میکنند سر و جانشان را فدای این جنبش خواهند کرد  و رقاصه‌های لس‌آنجلسی از این مقطع به عنوان نقطه امید خود یاد می‌کنند.

در رابطه با فتنه انتخابات سال 88 گزارش ها و تحلیل های بسیاری به رشته تحریر در آمده و کارشناسان و تحلیلگران از زوایای متعددی علت های بوجود آمدن فتنه ای که سر نخ اصلی آن در خارج از مرزهای کشور بود را واکاوی کرده اند. 


فتنه 88

با توجه به اسناد و مدارک قابل توجهی که در چند سال اخیر بدست آمده است، یک سر آشوب های خیابانی سال 88 را در واشنگتن و تل آویو و حمایت های مالی و اطلاعاتی، سیاسی و تبلیغاتی غرب از فتنه گران باید جست و سر دیگر را  باید برخی عناصر داخلی دانست که به عوامل اجرایی آمریکا و اسرائیل تبدیل شدند. 

گزارش های متعددی درخصوص اقدامات نابخشودنی سران فتنه  تاکنون منتشر شده است. در این گزارش قصد داریم به سه پرده از اقدامات میرحسین موسوی، پیش از برگزاری انتخابات تا آشوب 25 بهمن 1389 بپردازیم. 

موسوی از عناصری بود که بیشترین نقش را در اجرای فتنه داشت، در آستانه انتخابات طی مصاحبه‎ای با مجله تایم با اشاره به اینکه هدف فراتر از پیروزی در انتخابات است، موضع خود مبنی بر عناد با نظام را نشان داد. وی در این مصاحبه پیش از حضور مردم پای صندوق‌های رای از پیروزی بلامنازعش در انتخابات 22 خرداد 88 خبر می‌دهد. 

دقیقا یک روز قبل از انتخابات، میرحسین موسوی، کاندیدای اصلی اصلاح‌طلبان در تهران و در ساختمان فرهنگستان هنر با خبرنگار مجله تایم مصاحبه ای انجام میدهد؛ مصاحبه ای که دکتر مرندی، وزیر اسبق بهداشت آن را بسیار عجیب میداند و از موسوی میخواهد تکذیبش کند که هیچ وقت این اتفاق صورت نگرفت. موسوی در این مصاحبه اظهارات قابل تامل و سوال برانگیزی مطرح میکند که در البته در آن زمان بدلیل جو انتخاباتی که در کشور وجود داشت موشکافانه مورد بررسی قرار نمیگیرد.

کلیدواژه این مصاحبه "تغییر" بود و فرد مصاحبه کننده در بسیاری از بخش های مصاحبه به بهانه های مختلف موضوع تغییر را مطرح میکند. 

به بخشی از سوالات تایم با محوریت تغییر در مصاحبه موسوی توجه کنید: 

تایم:  تغییرات در کشور چگونه شما را شگفت‌زده کرد و آیا این همان چیزی است که شما در زمان انقلاب انتظارش را داشتید؟

موسوی: تغییرات زیادی هم در بعد داخلی و هم در بعد بین‌المللی رخ داده. اما چون برخی از این تغییرات سرکوب شدند. اکنون به نحو غیرمنتظره‌ای سر بر آورده‌اند.

اما مهمترین بخش این مصاحبه آنجاست که خبرنگار تایم می پرسد: اگر شما پیروز نشوید...چه اتفاقی خواهد افتاد؟ 

موسوی در پاسخی بسیار سوال برانگیز و قابل تامل گفت: تغییر آغاز شده است. تنها بخشی از این تغییر به پیروزی در انتخابات مربوط می‌شود. بخشهای دیگر ادامه خواهند یافت و هیچ عقب‌گردی در کار نیست.


تایم


میر حسین موسوی با این جمله کوتاه تمام قد در مقابل رایی که هنوز به صندوق انداخته نشده می ایستد، و هشدار می دهد، که اگر مردم به وسیله انتخابات تغییر را آنگونه که مد نظر خودش هست نخواهند، ما بر طبل تغییرات میلی خود خواهیم کوفت و علیرغم خواست و رای ملت نسبت به خواسته خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

این سخنان عجیب و قابل تامل میر حسین موسوی در حالی یک روز قبل از انتخابات پرشور آن سال مطرح می شود، که هنوز انتخاباتی صورت نگرفته و فضای عمومی کشور فضایی، مملو از شور و شادی است، و گروه های مختلف مردمی با سلایق متفاوت سیاسی در کنار هم در خیابانها حضور دارند و به استقبال یک جشن ملی می روند.

موسوی در راستای برنامه‎های از پیش طراحی شده با هدف القای جعل و تقلب در انتخابات و تشویش اذهان عمومی طبق یک الگوی کودتای رنگی ، خود را پیروز انتخابات معرفی کرد و هرنتیجه‌ای غیر از آن را نشان دهنده تقلب مطرح کرد و از هیچ تلاشی جهت آماده سازی اذهان برای درگیری و آشوب فرو گذار نکرد.

پرده دوم، رمز شورش در شب انتخابات

روز برگزاری انتخابات سال 88 فرا میرسد، انتخاباتی که از آن می‌توان به عنوان پرشکوه ترین انتخابات ریاست جمهوری کشور یاد کرد که مردم با شور و شعف مضاعفی در آن شرکت کرده بودند. 

رهبر انقلاب فردای روز انتخابات در پیامی ضمن تبریک هشدار دادند:"دشمنان در تلاشند با تحریکات بدخواهانه، شیرینی آن را از کام ملت ایران بزدایند بنابراین آحاد مردم به ویژه جوانان عزیز باید کاملاً هوشیار باشند و هواداران نامزد منتخب و دیگر نامزدهای محترم از هرگونه رفتار و گفتار تحریک آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند".

به گزارش منابع خبری همه نظرسنجی ها ی مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی خصوصی و غیر خصوصی پیش از انتخابات از فاصله زیاد موسوی تا نفر اول و فاصله معنا دار نامزدها حکایت داشت اما ستاد کودتای رنگی دستور ابلاغی را از ظهر جمعه 22 خرداد رسما کلید می زند ابتدا سایت قلم‌‏نیوز وابسته به میرحسین در ساعت 13:11 ظهر خبری با عنوان «پیروزی مهندس موسوی با فاصله‌ی زیاد قطعی است» را در خروجی قرار داد، سپس 21:06 خبر  تبریک رئیس دولت اصلاحات منتشر شد. 

جمعه شب فرا میرسد، شعبه های رای گیری هنوز باز هستند و مردم همچنان رای های خود را داخل صندوق ها می اندازند خبری ناگهانی نظر خبرنگاران را به خود جلب میکند. خبر میرسد ساعت نشست خبری میرحسین موسوی که قرار بود فردا برگزار شود تغییر کرده و موسوی امشب با خبرنگاران صحبت خواهد کرد. 

حدس ها درست بود، گزارش های نمایندگان موسوی که در 90 درصد صندوق‌های انتخاباتی کل کشور حضور داشتند کم کم به ستاد مرکزی رسیده و متوجه شده اند برخلاف تصورات و القائات هدف دار برخی در داخل و خارج از کشور، جهت‌گیری‌ آرا ی مردم به سمت رقیب دیگر میدان است و و این تفاوت آرا در بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار فاحش و آشکار است.

همینجاست که موسوی با جمع کردن کردن خبرنگاران داخلی و خارجی رمز شورش را اعلام میکند: برابر اطلاعاتی که از ستادهایمان در سطح کشور داریم، برنده قطعی با نسبت آرای بسیار زیاد اینجانب هستم(!؟) ، بنده خود را پیروز قطعی این میدان می دانم و منتظر شمارش آرا به طور دقیق هستم! انتظار داریم در همین روزهای نزدیک جشن پیروزی را برگزار کنیم!"

آمادگی و حضور رسانه های بیگانه از جمله BBC، برای پوشش و انتشار این نشست خبری ، یکی از هزاران نشانه ای است از پیوند پشت پرده بازی دهندگان میر حسین موسوی در صحنه انتخابات.




میرحسین موسوی

این در حالیست که در نهایت نتایج از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد و محمود احمدی نژاد با  24 میلیون و527 هزار و 516 رای به عنوان منتخب آرای ملت به عنوان رئیس دولت دهم معرفی می شود.

زمان نامعقول نشست خبری میر حسین از حیث عدم پایان شمارش آرا و همچنین اصرار وی مبنی بر برنده بودن، نشان می دهد که این اقدام عجیب و نامتعارف از پیش طراحی شده و همان پلان B ماجرا است که در صورت رای نیاوردن موسوی باید اجرا شود.

توپخانه رسانه ای دشمن شروع به گلوله باران از مراکز مختلف میکند، BBC فارسی که به تازگی آغاز کار کرده است در خط مقدم قرار دارد و پشت سر آن رادیو فردا(ارگان رسمی سازمان سیا)، صدای آمریکا، کلمه، جرس و بقیه قرار می گیرند تا با فرمان های عملیاتی آشوب گران را هدایت کنند و به آن ها خط بدهند؛ به قول رئیس قوه قضائیه "بوق‌های تبلیغاتی علیه ایران بسیج شد".

عوامل گروهک تروریستی منافقین که در ابتدای انقلاب ترورهای خیابانی را تجربه کرده بودند و در فرانسه و تل آویو آموزش دیده بودند بعنوان کارشناس در بی بی سی و صدای آمریکا حضور پیدا میکردند و آموزش های لازم را میدادند. 



بی بی سی فارسی

محسن سازگارا

محسن سازگارا با تهیه کلیپ به آشوب گران آموزش می داد

سازگارا و مخملباف

در این میان میرحسین موسوی، دقیقا روی موج رادیو دشمن، سواری میکرد و حتی اقدامات تحریک آمیز دشمنان را تایید می‌کرد. 

فتنه گران در راستای وفاداری به باطلیت خود، از آتش زدن خانه خدا "مسجد لولاگر"، به شهادت رساندن سربازان وطن، حمله به عزاداران امام حسین(ع) در عاشورای 88 و آتش زدن بیرق و پرچم مراسم سوگواران حسینی هم دریغ نکردند و تراژدی تلخی را در تاریخ ایران به ثبت رساندند و موسوی آن ها تایید می‌کرد

ماهها از زمان برگزاری انتخابات می گذشت وسران فتنه با صدور بیانیه هایی علیه نظام به صورت مکرر سعی داشتند بر اعمال نامشروع و غیر قانونی خود اصرار ورزند.

در این راه رهبر انقلاب بارها و بارها از آن ها خواستند به مسیر انقلاب بازگردند و از جریان نفاق و ضد انقلاب جدا شوند.


رهبر معظم انقلاب اسلامی

برخی اظهارات رهبر معظم انقلاب خطاب به فتنه گران: 

من روز اول این را پیغام دادم به همین حضراتی که صحنه‌گردان این قضایا هستند؛ آن ساعات اول من به آنها پیغام خصوصی دادم. من اگر یک وقتی توی نماز جمعه یک حرفی می زنم، این ابتدا به ساکن نیست؛ حرف خصوصی، پیغام خصوصی، نصیحتِ لازم انجام می گیرد، وقتی انسان ناچار می شود، یک حرفی را می‌آورد در علن بیان می کند.  1388.08.06

وقتی می‌بینند همه‌  آدمهای فاسد، سلطنت‌طلب، از اینها حمایت می کند، توده‌ای از اینها حمایت می کند، رقاص و مطرب فراری از کشور از اینها حمایت می کند، باید متنبه بشوند، باید چشمشان باز بشود، باید بفهمند؛ بفهمند که کارشان یک عیبی دارد؛ بلافاصله برگردند بگویند نه، ما نمی خواهیم حمایت شما را. چرا رودربایستی می کنند؟ 1388.08.06

 در این فتنه‌های بعد از انتخابات، آن چیزی که اساس قضیه است، این است که رأی مردم و حضور مردم از نظر یک عده‌ای نفی شد، مورد خدشه قرار گرفت، نظام تکذیب شد، مورد تهمت قرار گرفت. گناه بزرگی که انجام دادند، این بود. اینها بایست تسلیم میشدند.  حضرت نوح نبی‌اللَّه (علی نبیّنا و علیه السّلام) به فرزندش فرمود: «یا بنیّ ارکب معنا و لا تکن مع الکافرین».(۵) نظام اسلامی هم تأسیاً به حضرت نوح، به همه میگوید: بیائید با ما باشید، بیائید وارد این کشتی نجات شوید، «و لا تکن مع الکافرین». هدف و مبنا این است. ما هیچ کس را از نظام بیرون نمیکنیم؛ اما کسانی هستند که خودشان، خودشان را از نظام بیرون میکنند؛ خودشان را از نظام خارج میکنند. ۱۳۸۸/۱۲/۰۶

تداوم سعه صدر نظام جمهوری اسلامی در مقابل سران فتنه تا جایی پیش رفت که کم کم صدای تشکلهای دانشجویی، اقشار مردمی و گروه های انقلابی برای اقدام عاجل در جهت محاکمه سران فتنه بلند شد.

جمهوری اسلامی ایران که طی یک سال و نیم شورش و آشوب ها را مدیریت می‌کرد، فتنه گران رسما علیه نظام جمهوری اسلامی اعلام شورش کرده بودند، با توجه به سابقه آن ها و با امید به بازگشتشان به مسیر انقلاب درخصوص سران فتنه صبوری کرد، به گونه ای که به گفته رئیس قوه قضائیه: در جریان فتنه شاهد تسامح، صبوری، رحمت و در عین حال استواری و صلابت مقام معظم رهبری بودیم» ، متاسفانه معاندان نظام رفتار رئوفانه مقام معظم رهبری در آن جریان را پررنگ نمی‌کنند در حالیکه رهبر معظم انقلاب صبورانه و پدرانه فرصت‌های بی‌نظیری را در اختیار سران فتنه گذاشتند تا آنان به آغوش نظام باز گردند اما فتنه گران از این فرصت استفاده نکردند و موجب شدیدترین حملات به نظام اسلامی شدند.


 بسیج بوق ها و آن 4 هزار نفر میدان انقلاب!/ پیغام تاجزاده از زندان: رژیم باید سرنگون شود /سر و جان منافقین و بزرگترین سرمایه اسرائیل فدای شورش / مصاحبه ای که هیچگاه تکذیب نشد

پرده سوم، اعلام پیوند و هدف مشترک با تروریستهای تکفیری

ماه ها از انتخابات سال 88 میگذشت و علی رغم تمام هشدارهای رهبر معظم انقلاب مرتبا سران فتنه اطلاعیه علیه نظام و اصول حاکمیتی جمهوری اسلامی بیانیه می دانند و در این مدت هیچ گونه برخوردی با آنها صورت نگرفت و نظام صرفا با مدیریت شورش فتنه گران سعی بر هدایت و متقاعد کردن آنان برای توسل  به امکانات گسترده قانونی در کشور داشت تا اینکه ابعاد فتنه مجددا پوست اندازی میکند و اینبار متراژ بیشتری را هدف میگیرد مسئولان نظام متوجه می شوند که فتنه ی دیگر و بزرگتری هم  در راه است.

ماجرای 25 بهمن/ ورود رسمی سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا

ایران اسلامی آماده برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی 22 بهمن میشود. اما به نظر می رسد ماموریت تازه ای به فتنه گران ابلاغ شده است. فتنه گران آگاهند که اینبار نیز مانند 22 بهمن 88، راهپیمایی دشمن را مایوس میکند، راهپیمایی را هدف قرار دادند.

ابتدا در 16 بهمن 89 طی نامه ای به وزیر کشور، خواستار برگزاری یک راهپیمایی به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس در تاریخ 25 بهمن 89 می شوند، در حالی که ملت در حال آماده سازی خود برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن بود.

رمز  ۲۵ بهمن حاصل طراحی پیچیده موساد و بازی سران فتنه در پازل دوگانه آمریکایی - اسرائیلی بود و برای برخی که هنوز شبهه داشتند محرز شد ۲۵ بهمن ماجرا متفاوت است.

بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند نهضت های بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه در حد بسیار زیادی انگیزه های خود را از آرمان های انقلاب اسلامی کسب می کردند بر همین اساس یکی از شگردهای اصلی برای متوقف کردن و سرکوب این فرآیند ضربه وارد کردن به مرکز این موج، یعنی ایران اسلامی بود و حرکت سران فتنه در 25 بهمن دقیقا در همین راستا برنامه ریزی شده بود.

سران فتنه عامل آمریکا و اسرائیل در ایران می شوند

حال دیگر موسوی و همراهانش به انتخابات اعتراض نداشتند، بلکه دنبال چیز دیگری بودند. کم کم پرده ها برداشته و هدف اصلی جریان فتنه رونمایی میشود. مسئولیت از جانب واشنگتن و تل آویو به فتنه گران داخل ایران ابلاغ می شود که کاملا اکنون عوامل مستعدی به حساب می آمدند. سران فتنه  در جریان انتخابات سال 1388 به خوبی نشان داده بودند به دلیل شهوت قدرتی که دارند حاضر به انجام هر پروژه ای برای ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران هستند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در همان ایام از جنبش سبز بعنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران یاد کرده بود.

واکاوی جزییات بیشتری از مرحله دوم  فتنه از زبان سردار نجات جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران:

در 25 بهمن سال 89 بین چهار تا پنج هزار نفر جمعیت در میدان انقلاب تهران جمع شدند و درگیری بوجود آوردند و فردای آن روز سران فتنه اطلاعیه دادند و نظام را فاسد اعلام کردند و از مردمی که غیر مجاز راهپیمایی کرده بودند، تشکر کردند. ‎

دو روز بعد از راهپیمایی 25 بهمن ماه، تاجزاده از زندان نامه نوشت که معارضین سوریه از جنس انقلاب سبز هستند و کاری که در تونس و مصر برای سرگونی رژیم رخ داده، راه سبز امید نیز باید راه آن ها را دنبال کند. ‎

آنان تصمیم داشتند با بهانه حمایت از مردم تونس و مصر تجمعات دیگری راه بیندازند و از طریق آن اهداف خود را دنبال کنند که وزارت کشور اجازه نداد. ‎

رسوایی فتنه 25 بهمن 89 به حدی بود که موجی از تنفر و انزجار عمومی را بدنبال داشت و حتی شخصیت هایی که تا پیش از آن در مواضع خود علیه سران فتنه احتیاط به خرج می دادند، صراحتاً آنها را محکوم کردند.

آشوب روز 25 بهمن نقطه اوج هماهنگی سران داخلی فتنه با دشمنان نظام جمهوری اسلامی در جریان فتنه 88 بود و مقدمات یک تصمیم گیری تاریخی از سوی مسئولان امنیتی کشور را رقم زد. دیگر برخورد قاطعانه با سران فتنه به یکی از مطالبات ملی تبدیل شده بود و  مردم نیز خواهان برخورد قاطع با عاملان اصلی آشوب آمریکایی-صهیونیستی 25 بهمن بودند که در نهایت شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این مطالبه عمومی، مصوبه حصر آنان را تصویب کرد تا دشمنان کشور نتوانند از این عناصر قدرت طلب برای انجام سناریوهای خود بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه ماه گذشته با حضور در جمع طلاب مدرسه معصومیه قم، طی سخنانی به تبیین وقایع فتنه 88 پرداخت. 

وی در بخشی از صحبت های خود به غائله 25 بهمن اشاره کرد و گفت: آقایان برای 25 بهمن 89 فراخوان دادند؛ این در حالی بود که انتخابات در خرداد 88 برگزار شده بود. بنابراین کاملا روشن شد که یک جریان برانداز وارد ماجرا شده است. در این شرایط شورای عالی امنیت ملی که به موجب قانون اساسی یکی از وظایفش تصمیم گیری پیرامون مسائل امنیتی کشور است، تصمیم حصر را اعمال کرد.



سخنگوی قوه قضائیه

حال با گذشت 7 سال از کودتای نافرجام درفتنه 88، بازگشایی پرونده سران فتنه فرصت مناسبی برای هرچه بیشتر روشن شدن آسیب ها و خسارت هایی است که فتنه گران با اقدامات خود نسبت به کشور و پیشرفت ایران اسلامی وارد کردند.





ع م
|
-
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
مرگ بر فتنه گر وطرفدارانشان
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
سران فتنه بدانند كه درخت اين انقلاب با خون شهيدان وطن ابياري شده واين انقلاب با اين نوچه هاي خبيث وخودفروخته وبي دين ومنافق هيج وقت از بين نميرود بلكه به ياري خداوند متعال ورهبري فرزانه هر روز تنومندتر ميشوداي سران فتنه واي حاميان سران فتنه واي خوارج زمان اين را بدانيد دنيا طلبي وجاه ومقام وقدرت فقط در اين دنيا ميماند اين عمر كوتاه ارزش اين همه دشمني وخباثت را نداردوفرداي قيامت بايد در پيشكاه خداوند متعال پاسخكوي اعمال وكردار خويش باشيد
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
سران فتنه اعدام شوند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *