آمادگی دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجویان ایرانی آمریکا

8:01 - 24 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۶۳۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد تا دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا را پذیرش کند.
به گزارش گروه جامعه ، علی اصغر رستمی ابوسعیدی گفت: دانشگاه پیام نور  آمادگی دارد کلیه دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا و دارندگان پذیرش قطعی از دانشگاه‌های یاد شده که اخیراً به دلیل دستور رئیس جمهور آمریکا از ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های آن کشور منع شده‌اند را پذیرش کند.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور آمادگی پذیرش و ادامه تحصیل این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور با ارائه این آمار که دانشگاه پیام نور از ۴۰۰۰ عضو علمی برخوردار است، گفت: این دانشگاه با برخورداری از شبکه جامع آزمایشگاهی (شاپنا) و IPTV با شعار «کتاب همراه، کلاس همراه، استاد همراه» و دهها امکانات و خدمات متنوع دیگر، زمینه مناسبی برای تحصیل نخبگان فراهم آورده است.

رئیس دانشگاه پیام نور با دعوت از تمام داوطلبان، خاطرنشان کرد: دانشجویان می توانند درخواست خود را به اداره پذیرش معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور ارائه کنند، تا براساس ضوابط و شرایط زمینه تحصیل آنها در بزرگترین دانشگاه دولتی ایران فراهم شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *