رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولین گام اجرایی جهت حرکت به سمت ایجاد شهر فرودگاهی هوشمند

11:26 - 23 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۴۱۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
با اجرای پروژه راه اندازی شبکه کنترل و دیسپچ شبکه توزیع برق شهر فرودگاهی ، گامی مهم و موثر در راستای سند چشم انداز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برخواهیم داشت و حرکت برزگی به سمت هوشمندسازی تجهیزات و زیرساخت های استراتژیک شهر فرودگاهی انجام خواهیم داد.
به گزارش گروه اقتصاد ، مجید داودی مدیر کل تامین و تجهیز فرودگاهی در حاشیه بازدید از مرکز دیسپاچینگ توزیع برق استان البرز که به عنوان الگوی موفق اجرای این پروژه در سطح کشور شناخته شده است ، با اعلام موارد فوق افزود : با توجه به پتانسیل بالای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) میتوان بر اساس برنامه ای منظم و مدون و به همت متخصصین شاغل در حوزه برق فرودگاه ، فرودگاه امام خمینی (ره) را بعنوان الگوی مناسب و توانمند در حوزه هوشمند سازی و بروز رسانی شبکه زیربنایی و اساسی برق در سطح کشور و خاورمیانه معرفی کرد.
 
مدیر کل تامین و تجهیز فرودگاهی در تشریح اهمیت اجرای پروژه فوق افزود : اجرای این پروژه از مهمترین برنامه های تعریف شذه در حوزه پدافند غیر عامل در بخش فنی و مهندسی و نگهداری زیرساختهای فرودگاهی می باشد که با اجرای آن سطح ایمنی و امنیت در این حوزه به سطح قابل قبولی ارتقاء پیدا می کند.

داودی خاطر نشان ساخت که با توجه به نظر مساعد مدیر عامل و اعضاء محترم هیئت مدیره ، پروژه مذکور در سطح شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرایی خواهد شد.

مدیریت مصرف برق ، کاهش زمان های مانور بی برقی ، کم شدن زمان خاموشی ، بالابردن قابلیت اطمینان شبکه برق و ... از مهمترین مزایای استقرار سیستم مذکور خواهد بود.

مجید داودی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات جهادی کارشناسان حوزه برق فرودگاه خاطرنشان کرد که در حال حاضر وضعیت شبکه برق شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در رتبه خوبی قرار دارد و با توجه به استقرار سیستم مدیریت نت ( نگهداری و تعمیرات ) پیشگیرانه در آن توسط کارشناسان شاغل در این حوزه از پتانسیل لازم جهت اجرای پروژه استقرار سیستم مانیتورینگ و دیسپچینگ شبکه توزیع برق برخوردار است.

لازم به توضیح است که اجرای این طرح که حدود 14 ماه به طول می انجامد در فضای 13800 هکتاری شهر فرودگاهی و حدود 80 پست برق 20 کیلو ولت ، گامی مهم و اساسی در راستای تغییر و بروز رسانی مدیریت مصرف شبکه برق فرودگاهی خواهد بود.

اولین گام اجرایی جهت حرکت به سمت ایجاد شهر فرودگاهی هوشمند



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *