نظر حسن عباسی درباره فیلم جشن تولد

11:30 - 23 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۸۳۳۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در متن زیر نظر حسن عباسی درباره فیلم جشن تولد را می خوانید.
نظر حسن عباسی درباره فیلم جشن تولدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نظر حسن عباسی سخنران سیاسی درباره فیلم سینمایی جشن تولد به شرح زیر است: 

این فیلم خیلی خوب بود. بازی ها قابل قبول بود. علاوه بر بازیگران ایرانی ، بازیگران سوری هم خوب بودند. شخصیت نوجوون فیلم ( رشاد ) خوب تغییر کرد و رشد کرد و به کمک شخصیت های ایرانی تونست فضا رو تغییر بده و با پیروزی به مقصد برسه. موسیقی خوبی داشت و خواننده تیتراژ آخر فیلم هم خوب درخشید که احتمالا کشف جدیدی است. البته تدوین کار بهتر این می تونست باشه.

مردم لبنان، سوریه و عراق از این فیلم استقبال خوبی خواهند داشت. من برای شما عوامل این فیلم با ارزش ، آرزوی توفیق روز افزون می کنم. ان شا الله در کارهای بعدی هم همین ریتم و جدیت را با کیفیت بیشتری دنبال کنید. این فیلم به عنوان یک کار اولی بسیار خوب و آبرومند درآمده و امیدوارم تو اکران سینما هم موفق باشه. این فیلم ان شا الله در پخش تلویزیونی جای خودشو باز می کنه و از موارد مثبتی یه که در مواقع و مناسبت های مختلف پخش خواهد شد. 

از خداوند می خواهم که به همه هنرمندان مسلمان توفیق روزافزون عنایت کنه که در انتقال پیام اسلام و قرآن و پیام نهضت مقاومت اسلامی ، بیش از پیش موفق و مؤیّد باشند.

شایان ذکر است که فیلم جشن تولد در اندیشکده یقین و در یکی از جلسات " کلبه کرامت "  حسن عباسی ، در جمع اندیشه جویان این مرکز به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال اندیشه جویان قرار گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *